Просмотр собрания по группе - Авторы Євсейцева, О. С.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 95 по 114 из 139 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Соціальна відповідальність як метод впливу представників великого та середнього бізнесу на споживачівЄвсейцева, О. С.; Колесник, Б. О.
2016Соціальні мережі та їх значення в маркетингуАсянова, А. Р.; Євсейцева, О. С.
2016Специфіка логістичного підходу до управління матеріальними потокамиКретова, Д. В.; Євсейцева, О. С.
2016Спонтанні покупки: слабке місце споживачаКоростинська, Н. Р.; Євсейцева, О. С.
дек-2018Співпраця представників українського бізнесу та закладів вищої освіти як засіб освітньої інноваціїЄвсейцева, О. С.; Колесник, Б. О.; Волковинська, П. С.
2014Співробітник компанії – агент з просування брендуЄвсейцева, О. С.; Вартова, М. В.
2016Сторітеллінг у сучасному маркетингуМеркулова, Д. Д.; Євсейцева, О. С.
мар-2019Стратегічний маркетинг як інструмент підтримки конкурентоспроможності аграрних компанійЄвсейцева, О. С.; Волковинська, П. С.
2016Стратегія маркетингу та стратегічний план маркетингуМітяєв, С.; Євсейцева, О. С.
2016Стратегії вибору галузі для диверсифікаціїГриппа, І. К.; Євсейцева, О. С.
2016Сутність маркетингової конкурентної стратегіїПетренко, А. К.; Євсейцева, О. С.
2016Сутність міжнародної логістикиЛатишева, Г. Ю.; Євсейцева, О. С.
июн-2020Сутність стратегічного маркетингового планування та його роль в управлінні підприємствомПархомчук, О.; Євсейцева, О. С.
мая-2016Сучасні методики прогнозування кон'юнктури ринку та їх використання при проведенні маркетингових дослідженьЄвсейцева, О. С.; Новіков, Д. В.
2019Таргетинг – цілеспрямований вплив на споживачаЄвсейцева, О. С.; Меркулова, Д. С.
мар-2019Таргетинг – цілеспрямований вплив на споживачаЄвсейцева, О. С.; Меркулова, Д. Д.
2023Таргетингова реклама: переваги та недолікиЄвсейцева, О. С.; Крижанівський, М. А.
2016"Таємний покупець" як метод маркетингового дослідженняКоломієць, К. Ю.; Євсейцева, О. С.
2014Тенденції в сегментації: від ринку до споживачаЄвсейцева, О. С.; Іщук, Б. О.
2014Технологія організації стокової торгівліЄвсейцева, О. С.; Півторайко, В. В.