Просмотр собрания по группе - Авторы Євсейцева, О. С.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 117 по 136 из 139 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Удосконалення маркетингових комунікацій для підприємств, що працюють на ринку дитячих товарівГейко, М. Є.; Євсейцева, О. С.
2019Уловки бренда в мережі або головний секрет успіху інтернет-просуванняЄвсейцева, О. С.; Качур, С. В.
2016Управління матеріальними потоками в логістичних системахЧерченко, Б. К.; Євсейцева, О. С.
2016Фактори формування логістичних системТолстих, А. В.; Євсейцева, О. С.
2014Форми оцінки конкурентівЄвсейцева, О. С.; Назарець, В. А.
2023Формування копірайтингу в сучасних реаліяхЄвсейцева, О. С.; Широков, М. О.
2009Формування маркетингового портфелю на підприємствах легкої промисловостіЄвсейцева, О. С.
2015Формування маркетингової системи інформаційного забезпечення на промислових підприємствахГеселева, Н. В.; Євсейцева, О. С.; Ларькіна, M. І.
2016Формування і вибір цільових сегментів підприємстваКухар, О. С.; Євсейцева, О. С.
2019Формування іміджу підприємства та його значенняЄвсейцева, О. С.; Манухіна, Ю. І.
2016Характеристика основних елементів логістикиЛучанська, І. В.; Євсейцева, О. С.
2023Характеристика основних напрямів маркетингових дослідженьЄвсейцева, О. С.; Романенко, А. В.
2017Хоррор-маркетинг: проблеми психології сприйняття та розуміння рекламного повідомленняЄвсейцева, О. С.; Козачук, А. С.
2021Як дизайн сайту впливає на його просуванняЄвсейцева, О. С.; Козелець, О. В.
2014Як досягти маркетингових цілей при недостатньому бюджетіЄвсейцева, О. С.; Возненко, Х. С.
2017Як народжуються цікаві ідеї в директ-маркетингу та як їх розвиватиЄвсейцева, О. С.; Нікітович, В. В.
2017Як провести e-mail-розсилку і не потрапити в список спамерівЄвсейцева, О. С.; Тхорук, Ю. С.
2020Іміджева реклама та її реалізаціяЄвсейцева, О. С.; Юркевич, Т.
2017Інструменти для спонукання ініціативи клієнтівЄвсейцева, О. С.; Киричок, В. В.
2017Інтерактивне телебачення як інструмент директ-маркетингуЄвсейцева, О. С.; Сидоренко, М. А.