Перегляд зібрання за групою - Автори Бихова, О. М.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 10 із 10
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Адаптація соціального медіа маркетингу до ринку послуг в УкраїніБихова, О. М.
2010Аналіз ефективності управління торговими марками за допомогою показників рівня розвитку та сили домінування (на прикладі підприємств легкої промисловості)Щербак, В. Г.; Бихова, О. М.
2013Аналіз факторів, які впливають на процес управління торговими марками підприємствБихова, О. М.
2013Дослідження концептуальних основ процесу управління: місце торгової марки в системі управління підприємствомБихова, О. М.
2014Класифікація видів бенчмаркінгу в системі управління банкамиБихова, О. М.
2015Маркетинг у банківській сферіБихова, О. М.
2014Особливості застосування маркетингового комплексу в банківській сферіБихова, О. М.
2013Синтезований підхід до управління торговими марками підприємств з урахуванням етапу життєвого циклуБихова, О. М.
2013Тенденції розвитку торгових марок інноваційно активних підприємств в УкраїніБихова, О. М.
2013Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємстваЩербак, В. Г.; Холодний, Г. О.; Птащенко, О. В.; Бихова, О. М.