Просмотр собрания по группе - Авторы Біловодська, О. А.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 10 по 29 из 42 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Кваліметричний підхід оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів у маркетинговій логістиціБіловодська, О. А.
фев-2021Комерціалізація інновацій на промисловому ринку: стратегічні аспектиБіловодська, О. А.
дек-2019Логістичне забезпечення регіонів України у системі комерціалізації інноваційної продукціїБіловодська, О. А.
дек-2019Логістичний потенціал регіональних ринків збуту як фактор впливу на комерціалізацію інноваційної продукціїБіловодська, О. А.
2020Лідери думок у системі маркетингу впливу каналів просування: теоретичні аспектиБіловодська, О. А.; Кулік, Д. І.
мая-2020Лідери думок у системі маркетингу впливу: сутність та видиБіловодська, О. А.; Кулік, Д. І.
окт-2020Маркетингове дослідження споживачів еко-упаковкиБіловодська, О. А.
ноя-2019Міжнародне оцінювання логістичного забезпечення України: аналіз і тенденціїБіловодська, О. А.
ноя-2019Омніканальність бізнес-стратегії як основа просування банківських інноваційних продуктівБіловодська, О. А.; Матвеєва, А. Д.
2020Оцінювання брендів готельного ринку як маркетинговий інструмент формування інноваційної моделі розвитку туризмуБіловодська, О. А.; Кравчук, М. О.
дек-2019Оцінювання посередників у дистрибуційній системі вибору напрямів комерціалізації інноваційної продукціїБіловодська, О. А.
окт-2020Оцінювання результативності діяльності служби маркетингуБіловодська, О. А.
мая-2020Переваги та недоліки використання лідерів думок як інструменту маркетингу впливуБіловодська, О. А.; Кулік, Д. І.
2020Порівняльний аналіз методів оцінювання персоналу маркетингових службБіловодська, О. А.; Курочкіна, О.
мар-2020Порівняльний аналіз позиціонування брендів у готельному бізнесіБіловодська, О. А.; Кравчук, М. О.
окт-2020Практичні засади маркетингового аналізу мікросередовища при комерціалізації інноваційної продукції підприємстваБіловодська, О. А.; Мельник, Ю. М.
2020Практичні засади оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів з позицій споживачівБіловодська, О. А.
2020Прикладні засади звуження ніші як інноваційної стратегії просування у соціальних мережах в умовах діджиталізації бізнесу та формування цифрового середовищаБіловодська, О. А.; Тхорук, Ю. С.; Збарживецька, В. Б.
2019Прикладні засади оцінювання логістичного потенціалу як чинника успішної комерціалізації інноваційної продукціїБіловодська, О. А.
мая-2020Систематизація етапів розвитку маркетингового менеджментуБіловодська, О. А.