Просмотр собрания по группе - Авторы Біловодська, О. А.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 22 по 41 из 42 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
мая-2020Переваги та недоліки використання лідерів думок як інструменту маркетингу впливуБіловодська, О. А.; Кулік, Д. І.
2020Порівняльний аналіз методів оцінювання персоналу маркетингових службБіловодська, О. А.; Курочкіна, О.
мар-2020Порівняльний аналіз позиціонування брендів у готельному бізнесіБіловодська, О. А.; Кравчук, М. О.
окт-2020Практичні засади маркетингового аналізу мікросередовища при комерціалізації інноваційної продукції підприємстваБіловодська, О. А.; Мельник, Ю. М.
2020Практичні засади оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів з позицій споживачівБіловодська, О. А.
2020Прикладні засади звуження ніші як інноваційної стратегії просування у соціальних мережах в умовах діджиталізації бізнесу та формування цифрового середовищаБіловодська, О. А.; Тхорук, Ю. С.; Збарживецька, В. Б.
2019Прикладні засади оцінювання логістичного потенціалу як чинника успішної комерціалізації інноваційної продукціїБіловодська, О. А.
мая-2020Систематизація етапів розвитку маркетингового менеджментуБіловодська, О. А.
2020Системне дослідження використання чат-боту в комунікації з клієнтамиБіловодська, О. А.; Лагута, К. О.
сен-2019Стартапи у процесі комерціалізації інноваційної діяльностіБіловодська, О. А.; Топтун, Ю. М.
окт-2019Сутність комерціалізації інноваційної продукціїБіловодська, О. А.
дек-2020Тенденції інноваційності в упаковці на ринку споживчих товарівБіловодська, О. А.
окт-2019Транспортний потенціал регіональних ринків збуту УкраїниБіловодська, О. А.
2021Фактори ефективності просування бізнесу у соціальних мережахЗбарживецька, В. Б.; Біловодська, О. А.
мар-2021Форма споживчої упаковки: критерії інноваційностіБіловодська, О. А.
мая-2020Чат-бот як інструмент маркетингових комунікаційБіловодська, О. А.; Лагута, К. О.
ноя-2020Чинники формування маркетингових стратегійБіловодська, О. А.; Шебеда, К. В.
апр-2021Якісні методи оцінювання іміджу ЗВО як складової внутрішнього маркетингу та підвищення конкурентоспроможностіБіловодська, О. А.; Боєнко, О. Ю.
мар-2021Імідж закладів вищої освіти: систематизація змістуБіловодська, О. А.
2021Інструменти digital-стратегіїБіловодська, О. А.