Просмотр собрания по группе - Авторы Біловодська, О. А.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 29 по 42 из 42 < назад 
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
мая-2020Систематизація етапів розвитку маркетингового менеджментуБіловодська, О. А.
2020Системне дослідження використання чат-боту в комунікації з клієнтамиБіловодська, О. А.; Лагута, К. О.
сен-2019Стартапи у процесі комерціалізації інноваційної діяльностіБіловодська, О. А.; Топтун, Ю. М.
окт-2019Сутність комерціалізації інноваційної продукціїБіловодська, О. А.
дек-2020Тенденції інноваційності в упаковці на ринку споживчих товарівБіловодська, О. А.
окт-2019Транспортний потенціал регіональних ринків збуту УкраїниБіловодська, О. А.
2021Фактори ефективності просування бізнесу у соціальних мережахЗбарживецька, В. Б.; Біловодська, О. А.
мар-2021Форма споживчої упаковки: критерії інноваційностіБіловодська, О. А.
мая-2020Чат-бот як інструмент маркетингових комунікаційБіловодська, О. А.; Лагута, К. О.
ноя-2020Чинники формування маркетингових стратегійБіловодська, О. А.; Шебеда, К. В.
апр-2021Якісні методи оцінювання іміджу ЗВО як складової внутрішнього маркетингу та підвищення конкурентоспроможностіБіловодська, О. А.; Боєнко, О. Ю.
мар-2021Імідж закладів вищої освіти: систематизація змістуБіловодська, О. А.
2021Інструменти digital-стратегіїБіловодська, О. А.
окт-2020Інформаційне забезпечення процесу комерціалізації інноваційних продуктів на основі PESTEL-аналізуБіловодська, О. А.; Мельник, Ю. М.