Просмотр собрания по группе - Авторы Гончаренко, І. М.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 16 по 35 из 86 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Державна підтримка та розвиток вітчизняного бізнесу в умовах воєнного стануГончаренко, І. М.; Цимбалистий, Я.
2019Дослідження теоретичних основ стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємствГончаренко, І. М.; Полонський, Д. Д.
2013Діагностика фінансового стану підприємств легкої промисловості як складової фінансового та конкурентного потенціалуГончаренко, І. М.
2011Забезпечення енергоефективності функціонування підприємств легкої промисловостіГончаренко, І. М.
2013Класифікація видових проявів конкурентного потенціалу підприємстваГончаренко, І. М.
2023Кластерообʼєднані підприємства як інноваційна форма розвитку бізнесуЄршова, О. О.; Гончаренко, І. М.; Ганущак-Єфіменко, Л. М.
2018Корпоративна культура як стратегічний інструмент управління сучасною організацієюГончаренко, І. М.; Сірченко, К. О.
2013Методичні засади оцінки конкурентного потенціалу підприємств легкої промисловостіГончаренко, І. М.
2018Методичні підходи щодо адаптації учасників АТО, ВПО в системі підприємницької діяльностіГончаренко, І. М.
2023Міжнародна економіка та її роль у зростанні добробуту людської спільнотиАхбаш, А. С.; Гончаренко, І. М.
2016Напрями удосконалення організації регіонального туризмуВасенько, М.; Гончаренко, І. М.
2017Обгрунтування маркетингової товарної стратегії підприємстваГончаренко, І. М.; Рева, М. О.
2020Організаційні засади управління якістю на підприємствіПашко, О. В.; Гончаренко, І. М.
2017Організаційні моделі у сфері торгівліГончаренко, І. М.; Онофрійчук, Я. І.
2017Організація маркетингової служби на підприємствіБєлік, Д. П.; Гончаренко, І. М.
2022Основні тенденції розвитку стартапів в Україні в умовах війниГончаренко, І. М.; Коховська, О. О.
2018Особливості розробки конкурентної стратегії торговельного підприємства на засадах маркетингуГончаренко, І. М.; Ханіна, А. О.
2017Оцінювання ефективності систем мотивації праці персоналу та їх впливу на продуктивність діяльності підприємстваГончаренко, І. М.; Касіч, І. О.
2017Перспектива розвитку електронної комерції на основі створення мобільних додатків в системі створення інтернет-маркетингуГончаренко, І. М.; Поповська, М. І.
2016Перспективи розвитку екологічного туризму в УкраїніЗолевська, М. І.; Гончаренко, І. М.