Просмотр собрания по группе - Авторы Зимбалевська, Ю. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 21 по 40 из 48 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Мобільна версія сайту як сучасна складова Інтернет-маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Печура, А. М.
2015Моделювання вартості підприємства легкої промисловості (в контексті брендингу)Зимбалевська, Ю. В.
2017Напрями розвитку Інтернет-рекламиЗимбалевська, Ю. В.; Зубковський, Д. Ю.
2016Нетрадиційні інструменти брендингуПічкур, А. М.; Зимбалевська, Ю. В.
2017Організація служби маркетингу на підприємствіЗимбалевська, Ю. В.; Верхушина, О. С.
2017Основні етапи створення брендуЗимбалевська, Ю. В.; Чорноус, М. В.
2018Основні складові брендуЗимбалевська, Ю. В.; Матвєєв, О. О.
2017Особистісний брендинг як основа побудови успішної кар'єриЗимбалевська, Ю. В.; Гончаренко, А. О.
2017Особливості маркетингу медійного ринкуЗимбалевська, Ю. В.; Кисіль, В. О.
2017Особливості проведення опитування серед дітей та молодіЗимбалевська, Ю. В.; Дулепко, Я. О.
2014Особливості рекламування на ринку транспортуванняЗимбалевська, Ю. В.; Ящук, А. С.
2019Особливості форм комунікації в ІнтернетіЗимбалевська, Ю. В.; Новакович, М.
2013Оцінка вартості бренду підприємства легкої промисловостіЗимбалевська, Ю. В.
2017Позиціонування страхових компаній на українському ринкуЗимбалевська, Ю. В.; Бутенко, А. В.
2014Роль маркетингу в управлінні бажаннями та потребами людейЗимбалевська, Ю. В.; Холіна, Ю. Ю.
2016Роль слоганів у формуванні брендівКравченко, В. О.; Зимбалевська, Ю. В.
2018Соціальна мережа Facebook як сформований інструментарій інтернет-маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Колесник, Б. О.
2019Стан та тенденції розвитку сучасного підприємництваДенисенко, М. П.; Ольшанська, О. В.; Мельник, А. О.; Борецька, Н. П.; Мігус, І. П.; Рустамбеков, Гаджиага; Натрошвілі, Світлана Геннадіївна; Тітаренко, Г. Б.; Бистряков, І. К.; Воронкова, Т. Є.; Бугас, Валерій Васильович; Шацька, Зорина Ярославівна; Фокіна-Мезенцева, К. В.; Будякова, О. Ю.; Бугас, Василь Валерійович; Толкачева, Е. Г.; Липская, А. О.; Ліщук, В. В.; Клиновий, Д. В.; Петровська, І. О.; Дадашев, Эльмар; Коваль, Я. С.; Бреус, Світлана Василівна; Зимбалевська, Ю. В.; Костинець, Ю. В.; Костинець, В. В.; Ніфатова, О. М.; Крапівіна, Г. О.; Янковець, Т. М.; Хаустова, Євгенія Борисівна; Шульга, В. М.; Бабіна, Наталія Олександрівна; Натрошвілі, Георгій Робертович; Бабина, Тетяна Геннадіївна; Предко, І. Ю.; Тітаренко, О. В.; Якушко, П. С.; Григорчук, Д. В.; Кузьменчук, І. В.; Новіков, Д. В.; Мамедова, Егяна
2020Створення рекламної кампанії на основі тригерівГончаренко, А. Р.; Зимбалевська, Ю. В.
2017Стратегія розвитку бренда роботодавця як складова успішного бізнесуЗимбалевська, Ю. В.; Чегренець, Д. В.