Просмотр собрания по группе - Авторы Зимбалевська, Ю. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 47 по 58 из 58 < назад 
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Створення рекламної кампанії на основі тригерівГончаренко, А. Р.; Зимбалевська, Ю. В.
2017Стратегія розвитку бренда роботодавця як складова успішного бізнесуЗимбалевська, Ю. В.; Чегренець, Д. В.
2017Сутність прихованого маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Лагута, К. О.
2015Сучасні тенденції розвитку маркетингу в УкраїніЗимбалевська, Ю. В.; Орішко, Ю. О.
2023Сучасні тенденції цифрового маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Драгієва, А. Г.
2014Східний та західний підходи брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Пефтієв, Є. Д.
2017Тенденції розвитку Event-маркетингу в УкраїніЗимбалевська, Ю. В.; Палієнко, А. О.
2023Тенденції розвитку маркетингу у соціальних мережахЗимбалевська, Ю. В.; Барановський, Д. С.
2018Тренди 2017 року, що впливають на брендингЗимбалевська, Ю. В.; Гончаренко, А. Р.
2015Цінова політика як елемент маркетингової діяльності підприємстваЗимбалевська, Ю. В.; Хаян, І. А.
2020Інтернет-маркетинг в сфері розважальних послугЗимбалевська, Ю. В.; Матвєєв, О. О.
2018Історія брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Лагута, К. О.