Просмотр собрания по группе - Авторы Зимбалевська, Ю. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 16 по 35 из 48 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Капітал бренду як основний фактор збільшення вартості підприємстваЗимбалевська, Ю. В.
2017Маркетинг консалтингових послугЗимбалевська, Ю. В.; Полтавець, О. О.
2014Матричний метод визначення стратегії розвитку бренд-портфеля підприємстваЗимбалевська, Ю. В.
2014Мерчандайзинг як організаційно-управлінський метод стимулювання збуту одягуЗимбалевська, Ю. В.; Духнич, С. Є.
2014Мерчандайзинг – маркетинг у торгівельній точціЗимбалевська, Ю. В.; Чередниченко, О. В.
2014Мобільна версія сайту як сучасна складова Інтернет-маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Печура, А. М.
2015Моделювання вартості підприємства легкої промисловості (в контексті брендингу)Зимбалевська, Ю. В.
2017Напрями розвитку Інтернет-рекламиЗимбалевська, Ю. В.; Зубковський, Д. Ю.
2016Нетрадиційні інструменти брендингуПічкур, А. М.; Зимбалевська, Ю. В.
2017Організація служби маркетингу на підприємствіЗимбалевська, Ю. В.; Верхушина, О. С.
2017Основні етапи створення брендуЗимбалевська, Ю. В.; Чорноус, М. В.
2018Основні складові брендуЗимбалевська, Ю. В.; Матвєєв, О. О.
2017Особистісний брендинг як основа побудови успішної кар'єриЗимбалевська, Ю. В.; Гончаренко, А. О.
2017Особливості маркетингу медійного ринкуЗимбалевська, Ю. В.; Кисіль, В. О.
2017Особливості проведення опитування серед дітей та молодіЗимбалевська, Ю. В.; Дулепко, Я. О.
2014Особливості рекламування на ринку транспортуванняЗимбалевська, Ю. В.; Ящук, А. С.
2019Особливості форм комунікації в ІнтернетіЗимбалевська, Ю. В.; Новакович, М.
2013Оцінка вартості бренду підприємства легкої промисловостіЗимбалевська, Ю. В.
2017Позиціонування страхових компаній на українському ринкуЗимбалевська, Ю. В.; Бутенко, А. В.
2014Роль маркетингу в управлінні бажаннями та потребами людейЗимбалевська, Ю. В.; Холіна, Ю. Ю.