Просмотр собрания по группе - Авторы Квіта, Г. М.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 27 по 46 из 68 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012Макроеконометричні моделі США та країн ЄвропиШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Іваненко, О. І.
2023Маркетингове стратегічне планування та інструменти digital-маркетингу у сучасному бізнесіКвіта, Г. М.; Вербовецький, М. І.
2023Маркетингове ціноутворення на ринку молочної продукції УкраїниШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Бебко, С. В.
2021Методи підвищення ефективності продажів на основі аналітичних компонентів інтернет-маркетингуГалака, М. П.; Квіта, Г. М.
2018Моделювання виробничих процесів автоматизованого виробництваКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Безсмертна, Ю. С.
2018Моделювання виробничих процесів автоматизованого виробництваКвіта, Г. М.; Безсмертна, Ю. С.
2020Моделювання динаміки економічного розвитку малих аграрних підприємствШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Шелест, В. Ю.
2017Моделювання конкурентного середовища сільськогосподарських підприємствШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Гурцак, Є. О.
2014Моделювання корпоративних інформаційних системГавриленко, П. М.; Квіта, Г. М.
2014Моделювання корпоративних інформаційних системРубан, В. Я.; Квіта, Г. М.; Гавриленко, П. М.
24-дек-2021Моделювання попиту на ринку ІТ-технологійКвіта, Г. М.; Лавірко, Наталья Володимирівна
2022Місце зведення даних у нейромаркетингуКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.
2018Оптимізація системи управління персоналом у сучасних бізнес-структурахКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.
2018Особливості викладання дисциплін для економічних спеціальностей у закладах вищої освітиШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2020План-фактний бізнес-аналіз у середовищі Microsoft Power BIШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Безсмертна, Ю. С.
2010Прогнозування трудової активності персоналу промислового підприємстваКвіта, Г. М.
2010Прогнозування трудової активності персоналу із застосуванням регресійного моделюванняКвіта, Г. М.
2023Процес та етапи формування нового продуктуКвіта, Г. М.; Бражнік, К. А.
2019Підвищення економіко-математичної компетентності маркетологівКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Шелудько, О. М.
2019Підвищення економіко-математичної компетентності маркетологів у ЗВОШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.