Просмотр собрания по группе - Авторы Лабурцева, О. І.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 12 по 20 из 20 < назад 
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2010Самостійна робота студентів за напрямом підготовки "Маркетинг" як засіб формування професійних компетенційЯцишина, Л. К.; Лабурцева, О. І.
2019Споживчі вподобання на ринку побутової техніки та електронікиЛабурцева, О. І.; Ло, М. В.
2014Студія танцю "I love dance studio" як суб’єкт маркетингу послугЛабурцева, О. І.; Семенко, Г. В.
2019Сучасні тенденції маркетингової діяльності в роздрібній торгівліЛабурцева, О. І.
2014Сучасні тенденції розвитку рекламної діяльності в УкраїніУсик, С. П.; Лабурцева, О. І.
2014Сучасні технології маркетингуЛабурцева, О. І.; Затуливітер, Т. О.
2014Теоретичні основи використання матричних методів в процесі формування асортиментного портфеля підприємстваЛабурцева, О. І.; Мурована, Л. В.
2020Технології маркетингових бренд-комунікацій у торгівліЛабурцева, О. І.
2011Управління ризиком в контексті забезпечення економічної безпеки підприємстваЛабурцева, О. І.