Просмотр собрания по группе - Авторы Мурована, Л. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 18 по 37 из 43 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Основні тенденції українського ринку публічних закупівель у 2018 роціМурована, Л. В.
2014Особливості маркетингу на книжковому ринку УкраїниМурована, Л. В.; Профацька, Г. І.
2016Особливості проведення публічних закупівель вищими навчальними закладами УкраїниМурована, Л. В.
2014Особливості просування продукції на ринку соків УкраїниМурована, Л. В.; Супрун, Г. О.
2016Особливості створення позитивного іміджу компаніїУкраїнець, М. Д.; Мурована, Л. В.
2013Особливості формування маркетингової стратегії на підприємствах легкої промисловостіМахіня, А. М.; Мурована, Л. В.
2009Особливості формування товарного асортименту роздрібних торгових мережМурована, Л. В.
2017Персональний брендінгМурована, Л. В.; Матвеєва, А. Д.
2016Перспективи розвитку легкої промисловості України в умовах інтеграціїМурована, Л. В.
2015Перспективи та розвиток реклами у мережі ІнтернетМурована, Л. В.; Богуславська, М. В.
2016Практика застосування традиційного інструментарію збору інформаціїБуяло, Антоніна Борисівна; Мурована, Л. В.
2014Процес розробки та реалізації конкурентної стратегії підприємстваПанченко, О. В.; Мурована, Л. В.
2018Психологічна складова рекламного зверненняМурована, Л. В.
2017Психологічна складова рекламного зверненняМурована, Л. В.
2016Ребрендинг торгової марки, причини та ціліІщук, Б. О.; Мурована, Л. В.
2015Ребрендінг як життєво необхідна складова для існування брендуМурована, Л. В.; Зінорук, Л. В.
2017Реклама як знаряддя збутуМурована, Л. В.; Коростинська, Н. Р.
2016Рефлексивне управління асортиментомБогуславська, М. В.; Мурована, Л. В.
2016Роль соціальних мереж у сучасному маркетингуЗинорук, Л. В.; Мурована, Л. В.
2014Соціальна реклама в Україні: проблеми та перспективи розвиткуМурована, Л. В.; Богуславська, М. В.