Просмотр собрания по группе - Авторы Мурована, Л. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 31 по 41 из 41 < назад 
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Ребрендинг торгової марки, причини та ціліІщук, Б. О.; Мурована, Л. В.
2017Реклама як знаряддя збутуМурована, Л. В.; Коростинська, Н. Р.
2016Рефлексивне управління асортиментомБогуславська, М. В.; Мурована, Л. В.
2016Роль соціальних мереж у сучасному маркетингуЗинорук, Л. В.; Мурована, Л. В.
2014Соціальна реклама в Україні: проблеми та перспективи розвиткуМурована, Л. В.; Богуславська, М. В.
2016Сучасні тенденції розвитку маркетингуБогуславська, М. В.; Мурована, Л. В.
2017Тендерні закупівлі, як засіб мінімізації витрат ВНЗМурована, Л. В.
2014Теоретичні основи використання матричних методів в процесі формування асортиментного портфеля підприємстваЛабурцева, О. І.; Мурована, Л. В.
2017Формування іміджу як невід'ємної складової успіху компаніїМурована, Л. В.; Коломієць, К. Ю.
2019Франшиза як ефективний інструмент ведення готельно-ресторанного бізнесуКулак, Н. В.; Мурована, Л. В.
2014Інвент-маркетинг як сучасний метод непрямого впливу на споживачаМурована, Л. В.