Просмотр собрания по группе - Авторы Мусієнко, В. О.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 9 по 20 из 20 < назад 
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Класичний стиль як творче джерело для проектування колекцій одягуМусієнко, В. О.; Белогаш, К. А.
2017Колір як засіб впливу на людину та вирішення завдань композиції костюмаМусієнко, В. О.
16-июн-2021Мінімалізм як стильове направлення при розробці дизайну веб-сайтівМусієнко, В. О.; Сидоренко, Анна Вікторівна
2016Напрямки розвитку творчих можливостей майбутніх дизайнерів-модельєрівФролов, І. В.; Рубанка, А. І.; Мусієнко, В. О.
2017Особливості використання ефекту зорових ілюзій при дизайн-проектуванні моделей одягуМусієнко, В. О.
2018Особливості використання принципів масової кастомізації в дизайн-проектуванні одягуМусієнко, В. О.; Кирячова, М. С.; Пашкевич, К. Л.
2017Особливості дизайн-проектування одягу з використанням принципів архітектонікиМусієнко, В. О.; Попова, Д. О.
мая-2021Особливості розробки логотипу для компанії брендового спортивного одягуКононученко, І. С.; Головчанська, Є. О.; Мусієнко, В. О.
2017Практичне використання ефекту зорових (оптичних) ілюзій при розробці нових моделей одягуМусієнко, В. О.; Журавльова, Т. С.
2018Принципи масової кастомізації на прикладі колекції жіночого одягуМусієнко, В. О.; Кирячова, М. С.; Ведернікова, Ю. О.
2018Роль ефекту зорових (оптичних) ілюзій при створенні нових моделей одягуМусієнко, В. О.; Петриченко, Д. А.; Лє Туан Ань, Нгуєн
16-июн-2021Роль логотипу у формуванні візуального образу компанії брендового одягуМусієнко, В. О.; Кононученко, Ірина Станіславівна