Просмотр собрания по группе - Авторы Ніфатова, О. М.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 28 по 47 из 73 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Напрями підвищення рівня інтегрованості брендів у процесі об’єднанняНіфатова, О. М.; Дудко, П. М.
2019Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживачаЛевицька, Д. Р.; Ніфатова, О. М.
2017Обґрунтування концептуальної моделі брендингу інтегрованих структур бізнесуНіфатова, О. М.
2019Основні напрямки вдосконалення маркетингового планування на підприємствіНіфатова, О. М.; Щур, Т. В.
2016Особливості асортиментної політики підприємств сфери послугІльченко, Л. О.; Ніфатова, О. М.
2018Особливості кластерної політики в Україні та імплементація міжнародного досвідуКовальова, К. Л.; Ніфатова, О. М.
2019Особливості маркетингових досліджень інтегрованих структурГуліна, О. Д.; Ніфатова, О. М.
2021Особливості управління фешн-брендами в умовах нестабільного середовищаКорнілова, Н. Я.; Ніфатова, О. М.
2016Особливості управління інвестиційною діяльністю підприємстваСтепаненко, А. О.; Ніфатова, О. М.
2016Оцінка конкурентоспроможності продукції підприємстваГлушак, М. О.; Ніфатова, О. М.
2017Проблеми та перспективи розвитку ювелірної галузі в УкраїніНіфатова, О. М.; Лахно, А. І.
2020Просування бренда преміум-класу засобами медіаМещеряков, К. П.; Ніфатова, О. М.
2020Просування бренду мас-маркету в Україні засобами медіаПрищепчук, М. І.; Ніфатова, О. М.
2020Просування нових форм підприємництва в цифровій економіціНіфатова, О. М.; Берсеньєва, М. Ю.
2020Просування туристичного продукту за допомогою соціальних мережЯсан, В. К.; Ніфатова, О. М.
2017Протиріччя та типологізація взаємодії інтегрованих структур бізнесу: брендинговий аспектНіфатова, О. М.
2017Реклама як клієнтоорієнтований засіб формування обізнаності споживача щодо інноваційності товарів та послугНіфатова, О. М.; Поповська, М. І.
2019Розробка кампанії з підвищення конкурентоспроможності підприємства за рахунок медійних засобів та стимулювання збутуНіфатова, О. М.; Лакомська, С. А.
2017Системний підхід до розробки стратегії маркетингу на підприємствіНіфатова, О. М.; Споришко, О. В.
2018Соціальний медіа-маркетинг як сучасний інструмент просування послуг підприємстваНіфатова, О. М.; Пашко, О. В.