Просмотр собрания по группе - Авторы Ніфатова, О. М.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 30 по 49 из 73 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Обґрунтування концептуальної моделі брендингу інтегрованих структур бізнесуНіфатова, О. М.
2019Основні напрямки вдосконалення маркетингового планування на підприємствіНіфатова, О. М.; Щур, Т. В.
2016Особливості асортиментної політики підприємств сфери послугІльченко, Л. О.; Ніфатова, О. М.
2018Особливості кластерної політики в Україні та імплементація міжнародного досвідуКовальова, К. Л.; Ніфатова, О. М.
2019Особливості маркетингових досліджень інтегрованих структурГуліна, О. Д.; Ніфатова, О. М.
2021Особливості управління фешн-брендами в умовах нестабільного середовищаКорнілова, Н. Я.; Ніфатова, О. М.
2016Особливості управління інвестиційною діяльністю підприємстваСтепаненко, А. О.; Ніфатова, О. М.
2016Оцінка конкурентоспроможності продукції підприємстваГлушак, М. О.; Ніфатова, О. М.
2017Проблеми та перспективи розвитку ювелірної галузі в УкраїніНіфатова, О. М.; Лахно, А. І.
2020Просування бренда преміум-класу засобами медіаМещеряков, К. П.; Ніфатова, О. М.
2020Просування бренду мас-маркету в Україні засобами медіаПрищепчук, М. І.; Ніфатова, О. М.
2020Просування нових форм підприємництва в цифровій економіціНіфатова, О. М.; Берсеньєва, М. Ю.
2020Просування туристичного продукту за допомогою соціальних мережЯсан, В. К.; Ніфатова, О. М.
2017Протиріччя та типологізація взаємодії інтегрованих структур бізнесу: брендинговий аспектНіфатова, О. М.
2017Реклама як клієнтоорієнтований засіб формування обізнаності споживача щодо інноваційності товарів та послугНіфатова, О. М.; Поповська, М. І.
2019Розробка кампанії з підвищення конкурентоспроможності підприємства за рахунок медійних засобів та стимулювання збутуНіфатова, О. М.; Лакомська, С. А.
2017Системний підхід до розробки стратегії маркетингу на підприємствіНіфатова, О. М.; Споришко, О. В.
2018Соціальний медіа-маркетинг як сучасний інструмент просування послуг підприємстваНіфатова, О. М.; Пашко, О. В.
2019Стан та тенденції розвитку сучасного підприємництваДенисенко, М. П.; Ольшанська, О. В.; Мельник, А. О.; Борецька, Н. П.; Мігус, І. П.; Рустамбеков, Гаджиага; Натрошвілі, Світлана Геннадіївна; Тітаренко, Г. Б.; Бистряков, І. К.; Воронкова, Т. Є.; Бугас, Валерій Васильович; Шацька, Зорина Ярославівна; Фокіна-Мезенцева, К. В.; Будякова, О. Ю.; Бугас, Василь Валерійович; Толкачева, Е. Г.; Липская, А. О.; Ліщук, В. В.; Клиновий, Д. В.; Петровська, І. О.; Дадашев, Эльмар; Коваль, Я. С.; Бреус, Світлана Василівна; Зимбалевська, Ю. В.; Костинець, Ю. В.; Костинець, В. В.; Ніфатова, О. М.; Крапівіна, Г. О.; Янковець, Т. М.; Хаустова, Євгенія Борисівна; Шульга, В. М.; Бабіна, Наталія Олександрівна; Натрошвілі, Георгій Робертович; Бабина, Тетяна Геннадіївна; Предко, І. Ю.; Тітаренко, О. В.; Якушко, П. С.; Григорчук, Д. В.; Кузьменчук, І. В.; Новіков, Д. В.; Мамедова, Егяна
2016Структурне місце бізнес-планування в системі діяльності підприємстваКрощук, М. В.; Ніфатова, О. М.