Просмотр собрания по группе - Авторы Подольна, В. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 2 по 21 из 52 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019SMM як інструмент просування в маркетингуПодольна, В. В.; Давиденко, В. С.
2015STS-маркетинг як основа сучасного стратегічного маркетингуПодольна, В. В.; Ярошенко, В. А.
2016Аналіз заходів стимулювання збуту в ресторанах швидкого харчування м. КиєваСтеценко, Г. С.; Подольна, В. В.
2015Аналіз методів оцінки ефективності маркетингових комунікаційПодольна, В. В.
2019Аналіз особливостей маркетингової діяльності телекомунікаційних компаній в УкраїніПодольна, В. В.; Колесник, Б. О.
2017Вибір медіаканалу як основна складова медіаполітики підприємстваПодольна, В. В.; Кокорева, А. В.
2017Використання Big Data маркетингу для прогнозування поведінки клієнтівПодольна, В. В.; Матвеєва, А. Д.
2019Відмінності комунікацій на автомобільному ринкуПодольна, В. В.; Кузьменко, А. В.
2019Відмінності маркетингових комунікацій на ринку нерухомостіПодольна, В. В.; Юркевич, Т. В.
2017Вірусний маркетингПодольна, В. В.; Коростинська, Н. Р.
2017Детермінанти сталого розвитку підприємств в умовах турбулентностіHołda, A.; Матюха, Микола Миколайович; Радіонова, Наталія Йосипівна; Кардаш, М. О.; Григоревська, Олена Олександрівна; П’явка, В. Г.; Зінченко, О. В.; Помінчук, В. Г.; Скрипник, М. І.; Шовтенко, О. В.; Саюн, А. О.; Ліснічук, Т. В.; Польовнича, А. П.; Рибалка, Н. В.; Фокіна-Мезенцева, К. В.; Вергун, М. О.; Коляновська, В. О.; Киричок, Д. Ю.; Радченко, В. Л.; Бунда, О. М.; Яковенко, Т. В.; Тимошенко, І. М.; Сайко, К. І.; Кисельова, А. А.; Бугданова, А. О.; Здоренко, С. О.; Антонець, В. О.; Хаустова, Євгенія Борисівна; Безверхий, К. В.; Сльозко, Тетяна Михайлівна; Dobija, M.; Ренкас, Ю.; Борецька, Н. П.; Ольшанська, О. В.; Коценко, К. Ф.; Подольна, В. В.
2019Комунікації на ринку штучного інтелектуПодольна, В. В.; Гончаренко, А. Р.
2014Концептуальні засади поведінки споживачів на ринку освітніх послуг УкраїниПодольна, В. В.
2019Концепція комунікативної ефективності просування ЗВО на ринку освітніх послугПодольна, В. В.; Євсейцева, О. С.
2017Концепція маркетингового управління та його особливості у сфері послугПодольна, В. В.; Дукач, Т. С.
2017Логотип як основна складова торгової маркиПодольна, В. В.; Кокорева, А. В.
2017Мотивація споживачаПодольна, В. В.; Шнитко, Є.
2015Огляд ринку юридичних послуг в УкраїніГеселева, Н. В.; Подольна, В. В.; Слободяник, В. О.
2018Особливості бренду у формуванні іміджу підприємстваПодольна, В. В.; Тонкошкурова, Н. Ю.
2014Особливості вірусного маркетингуПодольна, В. В.; Вознюк, Л. О.