Просмотр собрания по группе - Авторы Подольна, В. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 19 по 38 из 52 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Огляд ринку юридичних послуг в УкраїніГеселева, Н. В.; Подольна, В. В.; Слободяник, В. О.
2018Особливості бренду у формуванні іміджу підприємстваПодольна, В. В.; Тонкошкурова, Н. Ю.
2014Особливості вірусного маркетингуПодольна, В. В.; Вознюк, Л. О.
2006Особливості гудвілу як нематеріального активу підприємстваПодольна, В. В.
2014Особливості комунікаційної діяльності на ринку рекламних послугПодольна, В. В.; Меліхова, А. І.
2014Особливості маркетингу на юридичному ринку УкраїниПодольна, В. В.; Слободяник, В. О.
2017Особливості поведінки споживачів під час прийняття рішення про купівлюПодольна, В. В.; Тонкошкурова, Н. Ю.
2013Особливості просування освітніх посугПодольна, В. В.; Усик, С. П.
2016Особливості рекламних кампаній на ринку безалкогольних напоїв УкраїниПопков, К. О.; Подольна, В. В.; Писанець, К. К.
2017Поняття "образу" та "іміджу" товару у рекламній діяльностіПодольна, В. В.; Лі, КА
2014Проблеми та перспективи розвитку ринку парфумерно-косметичних засобів в УкраїніПодольна, В. В.; Нестеренко, Ю. Я.
2017Психологічні механізми залучення уваги у рекламіПодольна, В. В.; Тонкошкурова, Н. Ю.
2017Репутаційний аудитПодольна, В. В.; Матвеєва, А. Д.
2015Роль CRM-системи в маркетинговій діяльності підприємстваЯрошенко, В. А.; Геселева, Н. В.; Подольна, В. В.
2017Роль кольору у сприйнятті рекламних повідомленьПодольна, В. В.; Коломієць, К. Ю.
2017Роль маркетингових комунікацій в системі управління підприємствомПодольна, В. В.; Мельник, Д. М.
2017Стартап як новий напрямок у бізнесіПодольна, В. В.; Меркулова, Д. Д.
2017Стимулювання продажу як елемент маркетингової комунікаційної політики підприємстваПодольна, В. В.; Титаренко, С. Ф.
2017Сторітеллінг як інструмент PRПодольна, В. В.; Меркулова, Д. Д.
2018Сутність комунікаційних досліджень у прийнятті маркетингових рішеньПодольна, В. В.; Коростинська, Н. Р.