Просмотр собрания по группе - Авторы Подольна, В. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 37 по 54 из 54 < назад 
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Стартап як новий напрямок у бізнесіПодольна, В. В.; Меркулова, Д. Д.
2017Стимулювання продажу як елемент маркетингової комунікаційної політики підприємстваПодольна, В. В.; Титаренко, С. Ф.
2017Сторітеллінг як інструмент PRПодольна, В. В.; Меркулова, Д. Д.
2018Сутність комунікаційних досліджень у прийнятті маркетингових рішеньПодольна, В. В.; Коростинська, Н. Р.
2017Сутність маркетингового аудитуПодольна, В. В.; Трачило, Ю. П.
2017Сутність системи інтегрованих маркетингових комунікаційПодольна, В. В.; Ільїн, О. Д.
2014Сутність спонсорства як елементу маркетингових комунікаційПодольна, В. В.; Гаврилюк, А. В.
2017Сутність стратегічного маркетингового аудитуПодольна, В. В.; Подунай, В. В.
2018Сутність та завдання маркетингу у сфері страхових послугПодольна, В. В.; Курасова, О. В.
2013Сутність та собливості класифікації маркетингових стратегій розвитку підприємствПодольна, В. В.; Семенюк, І. В.
2019Теорія продажу в управлінні поведінкою споживачаПодольна, В. В.; Дудник, О. О.
2017Управління поведінкою споживачівПодольна, В. В.; Коростинська, Н. Р.
2019Характеристика маркетингових комунікацій на ринку соків УкраїниПодольна, В. В.; Клітка, О. В.
2019Характеристика маркетингових комунікацій на ринку туристичних послугПодольна, В. В.; Монька, І. С.
2019Характеристика інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку телекомунікаційних послугПодольна, В. В.; Колесник, Б. О.
2019Щодо ролі позиціонування в маркетинговій товарній політиціПодольна, В. В.; Клітка, О. В.
2017Інтеграція системи вищої освіти України до освітнього простору ЄСБєлялов, Т. Е.; Подольна, В. В.
2017Інтернет-реклама як бізнес: переваги та недолікиПодольна, В. В.; Богуславська, М. В.