Просмотр собрания по группе - Авторы Пономаренко, Ігор Віталійович

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 25 по 44 из 153 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Веб-сайт як ефективний інструмент інтернет-маркетингу для досягнення стратегічних цілей компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Сапян, Аліна Сергіївна
2017Вивчення соціально-економічних процесів за допомогою технології Data MiningПономаренко, Ігор Віталійович; Яковець, Р. І.
2016Використання Big Data в маркетингуСлишинська, В. О.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2017Використання Big Data компаніямиПономаренко, Ігор Віталійович; Виноградова, О. В.
2020Використання Data Mining для обробки бізнес-данихЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович; Недбайло, Наталія Володимирівна
сен-2020Використання Data Science для оцінювання ризиківЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович; Домантович, О. П.
2017Використання KPI для оцінювання діяльності підприємстваПономаренко, Ігор Віталійович; Саєнко, І. В.
дек-2018Використання кластерного аналізу для групування міжнародних компанійПономаренко, Ігор Віталійович; Унтура, Алла Володимирівна
2017Використання маркетингу в електронному бізнесіПономаренко, Ігор Віталійович; Домантович, О. П.
2021Використання методів Data Science для регулювання сфери охорони здоров’яПономаренко, Ігор Віталійович; Лубковська, Олександра Анатоліївна
2017Використання методів імітаційного моделювання при реалізації маркетингових стратегійПономаренко, Ігор Віталійович
2014Використання мультисенсорного брендінгу в сучасних умовахПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
2017Використання програмного забезпечення для аналізу економічних процесівПономаренко, Ігор Віталійович; Шевчук, А. С.
2017Використання підходів Data Mining для вдосконалення бізнес-процесів промислового підприємстваПономаренко, Ігор Віталійович; Неділько, М. В.
2021Використання рекомендаційних систем для оптимізації маркетингової стратегії компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Битик, Олександр Борисович
2017Використання технологій розпізнавання обличчяПономаренко, Ігор Віталійович; Данченко, Я. О.
2019Використання чат-ботів для потреб маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Кваша, А. О.
2019Використання Інтернет-маркетингу для налагодження комунікацій з цільовою аудиторієюПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
2008Виокремлення однорідних регіональних зон зайнятості населенняПономаренко, Ігор Віталійович
2020Вплив Data Mining на бізнес-аналітикуНедбайло, Н. В.; Пономаренко, Ігор Віталійович