Просмотр собрания по группе - Авторы Пономаренко, Ігор Віталійович

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 128 по 147 из 153 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2013Статистичний аналіз структури прямих іноземних інвестиційПономаренко, Ігор Віталійович
2022Створення мобільних додатків для туристичного ринкуПавленко, В. М.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2020Стратегія діяльності грузинських виробників вин на українському ринкуПономаренко, Ігор Віталійович; Ярема, К. О.; Пховелішвілі, Іза
2019Сутність крауд-маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2017Сутність та особливості використання HadoopПономаренко, Ігор Віталійович; Дикий, В. С.
2018Сучасні проблеми економічного розвитку УкраїниОльшанська, О. В.; Мельник, А. О.; Борецька, Н. П.; Денисенко, М. П.; Чубукова, О. Ю.; Скрипник, М. І.; Стежко, Н. В.; Натрошвілі, Світлана Геннадіївна; Воронкова, Т. Є.; Бугас, Валерій Васильович; Власюк, Т. М.; Матюха, Микола Миколайович; Шацька, Зорина Ярославівна; Фокіна-Мезенцева, К. В.; Саюн, А. О.; Григоревська, О. О.; Бєлялов, Т. Е.; Радіонова, Наталія Йосипівна; Бабина, Тетяна Геннадіївна; Пономаренко, Ігор Віталійович; Баєв, В. В.; Будякова, О. Ю.; Фаріон, Н. О.; Сапян, А. С.; Юдицька, В. О.; Григорчук, Д. В.
2019Сучасні підходи щодо вдосконалення статистичного аналізу діяльності малих підприємств в УкраїниПономаренко, Ігор Віталійович; Воловненко, К. В.
мар-2018Теоретико-методологічні основи дослідження цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
2022Трансформація цифрового маркетингу під впливом COVID-19Пономаренко, Ігор Віталійович; Мельник, М. О.
2022Формування маркетингової стратегії підприємства в цифровому середовищіПономаренко, Ігор Віталійович; Литовченко, Анна Геннадіївна
дек-2021Формування маркетингової стратегії підприємства у цифровому середовищіПономаренко, Ігор Віталійович; Битик, Олександр Борисович
2020Формування системи управління проектами на підприємствіПономаренко, Ігор Віталійович; Ярема, К. О.; Мамедов, Вугар
2021Фірмовий стиль як основа комунікаційної політики компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Баландюк, Андрій
2018Цифровий маркетинг як ефективний інструмент підвищення рівня конкурентоспроможності компаніїПономаренко, Ігор Віталійович
2017Івент-маркетинг в діяльності компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Шевченко, Л. В.
фев-2021Імплементація принципів електронного врядування як основа реформування системи публічного управлінняКасич, Алла Олександрівна; Пономаренко, Ігор Віталійович; Бреус, Світлана Василівна; Десятник, Б. В.
авг-2018Інноваційні технології доповненої реальності для викладання дисциплін у вищих навчальних закладах УкраїниЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2021Інноваційні технології у сфері цифрового маркетингуБитик, О. Б.; Гутман, А. І.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2021Інструмент Інтернет-маркетингу – SEO-оптимізація сайту підприємстваПономаренко, Ігор Віталійович; Сапян, Аліна Сергіївна
2022Інтеграція інновацій у цифровий маркетингПономаренко, Ігор Віталійович; Литовченко, А. Г.