Просмотр собрания по группе - Авторы Хоменко, О. І.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 9 по 28 из 69 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Дослідження впливу кольору на вибір товарів споживачамиАнтонюк, Л. Д.; Хоменко, О. І.
2019Дослідження ефективності конкурентної стратегії підприємства (на прикладі ПАТ "Житомирський маслозавод")Хоменко, О. І.; Ковальчук, Ю. С.
2016Дослідження забезпечення якісної вищої освіти у контексті університету світового рівнюЯренко, А. В.; Хоменко, О. І.
2016Дослідження стратегій створення університетів світового рівняЯренко, Г. О.; Хоменко, О. І.
2017Еволюція бізнес-розвідки та її значення у маркетингових дослідженнях конкурентівХоменко, О. І.
2017Креативний маркетингХоменко, О. І.; Литвиненко, В. О.
2016Майбутнє маркетингу: увага до дрібницьХоменко, О. І.; Яренко, А. В.
2017Маркетинг в агробізнесіХоменко, О. І.; Косенко, Я. Ю.
2017Маркетинг нових товарівХоменко, О. І.; Рафальська, І. В.
2017Маркетинг і телекомунікаціїХоменко, О. І.; Кузьменко, Г. В.
2019Маркетинг інновацій як інструмент успішного бізнесуХоменко, О. І.; Бетіна, Ю. О.
2017Маркетинговий контрольХоменко, О. І.; Приходько, Д. І.
2014Маркетингові аспекти функціонування малого бізнесу у сфері розважальних послугЛитовченко, К. Ю.; Хоменко, О. І.
2019Маркетингові дослідження на промислових ринкахХоменко, О. І.; Стужний, О. С.
2019Маркетингові дослідження ринку мінеральних вод в УкраїніХоменко, О. І.; Нікітович, В. В.
2019Маркетингові дослідження індивідуальних споживачівХоменко, О. І.; Тарасенко, Т. В.
2019Маркетингові комунікації як напрям маркетингової діяльностіХоменко, О. І.; Бреус, В. О.
2017Маркетингові товарні інновації промислових підприємствХоменко, О. І.; Мороз, І. О.
2019Маркетплейси та їх значення для електронної торгівліХоменко, О. І.
2019Методи дослідження споживачівХоменко, О. І.; Осадча, Л. Б.