Просмотр собрания по группе - Авторы Хоменко, О. І.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 16 по 35 из 72 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Майбутнє маркетингу: увага до дрібницьХоменко, О. І.; Яренко, А. В.
2017Маркетинг в агробізнесіХоменко, О. І.; Косенко, Я. Ю.
2017Маркетинг нових товарівХоменко, О. І.; Рафальська, І. В.
2017Маркетинг і телекомунікаціїХоменко, О. І.; Кузьменко, Г. В.
2019Маркетинг інновацій як інструмент успішного бізнесуХоменко, О. І.; Бетіна, Ю. О.
2015Маркетингове дослідження вибору оптимальних каналів розподілу підприємствХоменко, О. І.; Яренко, Г. О.
2017Маркетинговий контрольХоменко, О. І.; Приходько, Д. І.
2014Маркетингові аспекти функціонування малого бізнесу у сфері розважальних послугЛитовченко, К. Ю.; Хоменко, О. І.
2019Маркетингові дослідження на промислових ринкахХоменко, О. І.; Стужний, О. С.
2019Маркетингові дослідження ринку мінеральних вод в УкраїніХоменко, О. І.; Нікітович, В. В.
2019Маркетингові дослідження індивідуальних споживачівХоменко, О. І.; Тарасенко, Т. В.
2019Маркетингові комунікації як напрям маркетингової діяльностіХоменко, О. І.; Бреус, В. О.
2017Маркетингові товарні інновації промислових підприємствХоменко, О. І.; Мороз, І. О.
2019Маркетплейси та їх значення для електронної торгівліХоменко, О. І.
2019Методи дослідження споживачівХоменко, О. І.; Осадча, Л. Б.
2019Методи дослідження споживачівХоменко, О. І.; Козачук, А. С.
2019Методологія проведення маркетингових досліджень у сфері електромонтажних послуг на базі ТОВ "Спецмотнажсервіс К"Хоменко, О. І.; Сапян, А. С.
2017Нейромаркетинг та його роль у розумінні споживача та його реакціїХоменко, О. І.; Гончаренко, А. Р.
2019Необхідність дослідження споживачів на ринку консалтингових послугХоменко, О. І.; Тхорук, Ю. С.
2014Обгрунтування взаємовідносин учасників каналів розподілуХоменко, О. І.; Яренко, Г. О.