Просмотр собрания по группе - Авторы Хоменко, О. І.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 44 по 63 из 72 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Переваги інтерактивних технологій в маркетингуХоменко, О. І.; Михалик, В. Ю.
2017Персоналізація в маркетингуХоменко, О. І.; Бондар, С. В.
2017Перспективи розвитку ринку напоїв в УкраїніХоменко, О. І.; Колтко, Ю. Ю.
2017Природня (нативна) реклама як найближча перспектива інтернет-маркетингуХоменко, О. І.; Колесник, Б. О.
2015Проблеми та перспективи розвитку ринку HOD (Home & Office Delivery) в УкраїніКорнієнко, Ю. О.; Геселева, Н. В.; Хоменко, О. І.
2014Проблеми та перспективи розвитку ринку дитячого харчуванняХоменко, О. І.; Дутка, І. І.
2015Підсистеми маркетингової інформаційної системи: розвиток та перспективи використанняХоменко, О. І.; Яренко, Г. О.
2017Рекламна діяльність: організація і практикаХоменко, О. І.; Юркевич, Т. В.
2019Ринок легкої промисловості як ринок самовираженняХоменко, О. І.; Великанова, Л. Г.
2015Ринок роздрібної торгівлі в УкраїніХоменко, О. І.; Геселева, Н. В.; Сокуренко, Н. В.
2017Розробка програм інтегрованого маркетингового впливу на споживачів цільових сегментівХоменко, О. І.; Д’яченко, Д. О.
2017Роль маркетингу в туристичному бізнесіХоменко, О. І.; Тимошенко, Ю. В.
2015Спорт і маркетинг: що є спільного?Хоменко, О. І.; Верхушина, О. С.
2014Стимулювання збуту в АТ "Ощадбанк"Хоменко, О. І.; Мороз, І. О.
2019Стратегії розвитку бренду підприємстваХоменко, О. І.; Козелець, О. В.
2016Сутність агресивної реклами в маркетингуЯренко, Г. О.; Хоменко, О. І.
2016Сучасний стан та перспективи ринку напоїв в УкраїніКолтко, Ю. Ю.; Хоменко, О. І.
2016Тенденції ринку ІТ-освітиЖур, Г. О.; Хоменко, О. І.
2015Тенденції розвитку ринку дитячого харчування в УкраїніДутка, І. В.; Хоменко, О. І.; Геселева, Н. В.
2019Теорія сегментування ринку в маркетингуХоменко, О. І.; Матвійчук, О. В.