Просмотр собрания по группе - Авторы Хоменко, О. І.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 54 по 69 из 69 < назад 
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Стимулювання збуту в АТ "Ощадбанк"Хоменко, О. І.; Мороз, І. О.
2019Стратегії розвитку бренду підприємстваХоменко, О. І.; Козелець, О. В.
2016Сутність агресивної реклами в маркетингуЯренко, Г. О.; Хоменко, О. І.
2016Сучасний стан та перспективи ринку напоїв в УкраїніКолтко, Ю. Ю.; Хоменко, О. І.
2016Тенденції ринку ІТ-освітиЖур, Г. О.; Хоменко, О. І.
2015Тенденції розвитку ринку дитячого харчування в УкраїніДутка, І. В.; Хоменко, О. І.; Геселева, Н. В.
2019Теорія сегментування ринку в маркетингуХоменко, О. І.; Матвійчук, О. В.
2014Типологія споживачів імпортного пиваХоменко, О. І.; Денисюк, В. І.
2016Товарні інновації промислових підприємствМороз, І. О.; Хоменко, О. І.
2019Український ринок органічної доглядової косметики та поведінка споживачів на ньомуХоменко, О. І.; Садихова, А. Н.
2019Упаковка як складова управління розподілом товаруХоменко, О. І.; Середня, А. Г.
2019Управління процесом "Mystery Shopping" в мережі супермаркетівХоменко, О. І.; Киричок, В. В.
2014Формування асортименту товарів "власного імпорту" на ринку роздрібної торгівліХоменко, О. І.; Сокуренко, Н. В.
2017Як веб-маркетинг допомагає вийти компанії на новий рівеньХоменко, О. І.; Джафаров, А. Ф.
2017Інновації в маркетингу: сучасні тенденції застосування інтернет-технологійХоменко, О. І.; Архіпцева, К. В.
2016Інтернет-маркетинг як сучасна інноваційна технологіяДухніч, С.; Хоменко, О. І.