Просмотр собрания по группе - Авторы Яренко, А. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 2 по 21 из 87 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Аналіз зміни вподобань споживачів комп’ютерної технікиГриппа, І. К.; Яренко, А. В.
2015Аналіз зміни вподобань споживачів комп’ютерної техніки на українському ринкуЯренко, А. В.; Писанець, К. К.; Гриппа, І. К.
2016Аудит маркетингу як одна із умов стабільності підприємстваПархоменко, О. О.; Яренко, А. В.
2009Використання прикладних комп'ютерних програм при вивченні професійних маркетингових дисциплінЯренко, А. В.
2016Досвід – майбутнє маркетингу (на прикладі Microsoft Corporation)Вартова, М. В.; Яренко, А. В.
2016Дослідження забезпечення якісної вищої освіти у контексті університету світового рівнюЯренко, А. В.; Хоменко, О. І.
2016Дослідження маркетингової стратегія диференціаціїКрутоус, О. О.; Яренко, А. В.
2010Дослідження попиту та пропозиції фахівців з маркетингу для підприємств легкої промисловості УкраїниЯренко, А. В.
2014Дослідження потоків у каналах розподілуЯренко, А. В.; Рамола, М.-К. П.
2016Дослідження проблем товарного руху підприємстваЯренко, Г. О.; Яренко, А. В.
2016Дослідження специфіки розвитку бренду українських підприємствОркуша, Ю. В.; Яренко, А. В.
2016Дослідження сучасних трендів маркетингу в соціальних медіаЛузан, А. В.; Яренко, А. В.
2015Дослідження сучасного стану Інтернет-реклами у маркетингових комунікаціяхЯренко, А. В.; Ковальова, К. Л.
2014Дослідження товарного руху в мережах збуту при розподілі продукції на ринкуЯренко, А. В.; Кірпіченко, Ю. С.
2016Дослідження інформаційно-комунікаційних технологій при використанні інтернет-маркетингуКоров'яковська, Л. М.; Яренко, А. В.
2016Економіка вражень: передумови зародження, головні ідеї, економічна сутністьЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2014Ефективне використання влади у каналах розподілуЯренко, А. В.; Колодяжний, Є. О.
2014Ефективність каналів розподілу товарів споживчого призначення ТОВ СП "СОЛОМІЯ"Яренко, А. В.; Руденко, Р. М.
2014Ефективність реклами у Wi-Fi мережахЯренко, А. В.; Новіков, Д. В.
2016Ефективність функціонування роздрібних магазинів в умовах ринкової конкуренціїХоліна, Ю. Ю.; Яренко, А. В.