Просмотр собрания по группе - Авторы Яренко, А. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 22 по 41 из 87 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Законодавче регулювання комплексу маркетингу в діяльності підприємств легкої промисловостіЯренко, А. В.; Кобко, К. Г.
2016Застосування методів визначення ефективності рекламної діяльності на ринкуРамола, М. К.-П.; Яренко, А. В.
2016Застосування регіонально-функціональної організації форми збуту на промислових підприємствахОркуша, Ю. В.; Яренко, А. В.
2015Значення інформації в управлінні маркетинговою діяльністю на сучасному етапі розвитку УкраїниЯренко, А. В.; Рамола, М.-К. П.
2015Конкурентні переваги в маркетингуЯренко, А. В.; Голота, В. В.
2014Концептуальне дослідження парадигм каналів розподілу глобального маркетингуЯренко, А. В.
2016Майбутнє маркетингу: увага до дрібницьХоменко, О. І.; Яренко, А. В.
2015Маркетинг взаємодії як філософія сучасностіЯренко, А. В.; Поповська, М. І.
2016Маркетингова стратегія просування продукціїПруднікова, Н. В.; Яренко, А. В.
2016Маркетингове дослідження моделі встановлення ціниГайдей, І. С.; Яренко, А. В.
2014Маркетингове дослідження молочного ринку УкраїниЯренко, А. В.; Мелещенко, Ю. С.
2016Маркетингове дослідження організації служби збуту на вітчизняних промислових підприємствахЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2013Маркетингове дослідження перспектив розвитку країн «четвертого» світу в умовах сучасної світової економікиЯренко, А. В.
авг-2016Маркетингове дослідження проблем оптимального стану складського господарства підприємстваЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2012Маркетингове дослідження процесів концентрації на банківському ринку УкраїниЯренко, А. В.
2015Маркетингове дослідження реклами на ринку кондитерських виробів УкраїниЯренко, А. В.; Писанець, К. К.; Рамола, М. К.-П.
2015Маркетингове дослідження системи котирування та визначення інфляційних ризиків валют світуЯренко, А. В.
2015Маркетингові дослідження в діяльності підприємстваЯренко, А. В.; Колодяжний, Є. О.
2015Модель компанії як результат стратегічного планування із використанням методів моделюванняЯренко, А. В.; Сиротін, В. Г.
2016Моделювання асортиментної політики підприємстваХапіна, О. Ю.; Яренко, А. В.