Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
русский
English
українська
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
DSpace
JSPUI
DSpace сохраняет и позволяет легкий и открытый доступ ко всем видам цифрового контента, включая текст, изображения, анимированные изображения, MPEG и наборы данных
Узнать больше
Електронний архів КНУТД
Просмотр собрания по группе - Авторы Яренко, А. В.
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
А
Б
В
Г
Д
Е
Є
Ж
З
И
І
Ї
Й
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Э
Ю
Я
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 25 по 44 из 77
< назад
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2014
Концептуальне дослідження парадигм каналів розподілу глобального маркетингу
Яренко, А. В.
2016
Майбутнє маркетингу: увага до дрібниць
Хоменко, О. І.
;
Яренко, А. В.
2016
Маркетингова стратегія просування продукції
Пруднікова, Н. В.
;
Яренко, А. В.
2016
Маркетингове дослідження моделі встановлення ціни
Гайдей, І. С.
;
Яренко, А. В.
2014
Маркетингове дослідження молочного ринку України
Яренко, А. В.
;
Мелещенко, Ю. С.
2016
Маркетингове дослідження організації служби збуту на вітчизняних промислових підприємствах
Чубукова, О. Ю.
;
Яренко, А. В.
2013
Маркетингове дослідження перспектив розвитку країн «четвертого» світу в умовах сучасної світової економіки
Яренко, А. В.
авг-2016
Маркетингове дослідження проблем оптимального стану складського господарства підприємства
Чубукова, О. Ю.
;
Яренко, А. В.
2012
Маркетингове дослідження процесів концентрації на банківському ринку України
Яренко, А. В.
2015
Маркетингове дослідження реклами на ринку кондитерських виробів України
Яренко, А. В.
;
Писанець, К. К.
;
Рамола, М. К.-П.
2015
Маркетингове дослідження системи котирування та визначення інфляційних ризиків валют світу
Яренко, А. В.
2015
Маркетингові дослідження в діяльності підприємства
Яренко, А. В.
;
Колодяжний, Є. О.
2016
Моделювання асортиментної політики підприємства
Хапіна, О. Ю.
;
Яренко, А. В.
2013
Моделювання впливу змінних ринку на структуру каналів розподілу виробничого підриємства
Яренко, А. В.
2016
Моделювання оптимальних каналів розподілу підприємств
Марченко, О. А.
;
Яренко, А. В.
2014
Напрями підвищення конкурентоспроможності ВАТ "ТриО" на ринку жіночого взуття
Яренко, А. В.
;
Карпенко, І. В.
2014
Невідповідність товарного асортименту продукції у каналах розподілу
Яренко, А. В.
2014
Недоліки застосування маркетингових комунікацій на підприємствах споживчого ринку України
Яренко, А. В.
;
Дмітрова, М. В.
2015
Обгрунтування методів оцінки привабливості зовнішніх ринків у міжнародному маркетингу
Яренко, А. В.
дек-2016
Обгрунтування моделі управління мотивацією персоналу в кібернетичних системах
Яренко, А. В.
;
Раллє, Н. В.