Просмотр собрания по группе - Авторы Яренко, А. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 26 по 45 из 77 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Майбутнє маркетингу: увага до дрібницьХоменко, О. І.; Яренко, А. В.
2016Маркетингова стратегія просування продукціїПруднікова, Н. В.; Яренко, А. В.
2016Маркетингове дослідження моделі встановлення ціниГайдей, І. С.; Яренко, А. В.
2014Маркетингове дослідження молочного ринку УкраїниЯренко, А. В.; Мелещенко, Ю. С.
2016Маркетингове дослідження організації служби збуту на вітчизняних промислових підприємствахЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2013Маркетингове дослідження перспектив розвитку країн «четвертого» світу в умовах сучасної світової економікиЯренко, А. В.
авг-2016Маркетингове дослідження проблем оптимального стану складського господарства підприємстваЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2012Маркетингове дослідження процесів концентрації на банківському ринку УкраїниЯренко, А. В.
2015Маркетингове дослідження реклами на ринку кондитерських виробів УкраїниЯренко, А. В.; Писанець, К. К.; Рамола, М. К.-П.
2015Маркетингове дослідження системи котирування та визначення інфляційних ризиків валют світуЯренко, А. В.
2015Маркетингові дослідження в діяльності підприємстваЯренко, А. В.; Колодяжний, Є. О.
2016Моделювання асортиментної політики підприємстваХапіна, О. Ю.; Яренко, А. В.
2013Моделювання впливу змінних ринку на структуру каналів розподілу виробничого підриємстваЯренко, А. В.
2016Моделювання оптимальних каналів розподілу підприємствМарченко, О. А.; Яренко, А. В.
2014Напрями підвищення конкурентоспроможності ВАТ "ТриО" на ринку жіночого взуттяЯренко, А. В.; Карпенко, І. В.
2014Невідповідність товарного асортименту продукції у каналах розподілуЯренко, А. В.
2014Недоліки застосування маркетингових комунікацій на підприємствах споживчого ринку УкраїниЯренко, А. В.; Дмітрова, М. В.
2015Обгрунтування методів оцінки привабливості зовнішніх ринків у міжнародному маркетингуЯренко, А. В.
дек-2016Обгрунтування моделі управління мотивацією персоналу в кібернетичних системахЯренко, А. В.; Раллє, Н. В.
2016Обгрунтування проблем оптимального стану складського господарства підприємстваЯренко, А. В.