Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
русский
English
українська
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
DSpace
JSPUI
DSpace сохраняет и позволяет легкий и открытый доступ ко всем видам цифрового контента, включая текст, изображения, анимированные изображения, MPEG и наборы данных
Узнать больше
Електронний архів КНУТД
Просмотр собрания по группе - Авторы Яренко, А. В.
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
А
Б
В
Г
Д
Е
Є
Ж
З
И
І
Ї
Й
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Э
Ю
Я
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 43 по 62 из 77
< назад
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2015
Обгрунтування методів оцінки привабливості зовнішніх ринків у міжнародному маркетингу
Яренко, А. В.
дек-2016
Обгрунтування моделі управління мотивацією персоналу в кібернетичних системах
Яренко, А. В.
;
Раллє, Н. В.
2016
Обгрунтування проблем оптимального стану складського господарства підприємства
Яренко, А. В.
2014
Обгрунтування прогнозу розміру валового внутрішнього продукту математичними методами прогнозування
Яренко, А. В.
2016
Обгрунтування розробки асортиментного переліку товарів
Калібабчук, О. В.
;
Яренко, А. В.
2013
Обгрунтування та розробка системи показників маркетингового аудиту дистрибуції
Яренко, А. В.
2015
Обгрунтування шляхів подолання системної кризи соціально-економічної сфери України
Яренко, А. В.
2014
Обгрунтування і моделювання системи контролінг-збуту при розподілі промислових товарів
Яренко, А. В.
2014
Обгрунтування і моделювання системи контролінг-збуту при розподілі промислових товарів
Яренко, А. В.
2016
Обгрунтування існування альтернативних рішень побудови маркетингових каналів розподілу
Бутенко, А. В.
;
Яренко, А. В.
2016
Обґрунтування моделі управління мотивацією персоналу в кібернетичних системах
Яренко, А. В.
;
Раллє, Н. В.
2015
Обґрунтування та моделювання вибору оптимальних каналів розподілу посередницьких підприємств
Яренко, А. В.
;
Коломієць, Г. І.
2016
Оптимізація та моделювання асортиментної політики підприємства
Чубукова, О. Ю.
;
Яренко, А. В.
2014
Особливості просування товарів у сфері "Luxury"
Яренко, А. В.
;
Глоба, Т. Л.
2016
Партизанський маркетинг як інноваційна форма просування товару
Сінілкіна, А. В.
;
Губенко, Л. Д.
;
Яренко, А. В.
2015
Перспективи міжнародного маркетингу: особливості його прогнозування
Яренко, А. В.
;
Вартова, М. В.
2015
Перспективи розвитку ринку книговидавничої справи в Україні
Глоба, Т. Л.
;
Яренко, А. В.
;
Геселева, Н. В.
2011
Практичні аспекти використання інтернет-маркетингу в збутовій діяльності підприємств
Яренко, А. В.
2014
Прийоми McDonald's із використанням "злого" маркетингу
Яренко, А. В.
;
Чех-Чеховська, Я. І.
2016
Проблеми креативної реклами у сприйнятті суспільством
Рамола, М.-К. П.
;
Яренко, А. В.