Просмотр собрания по группе - Авторы Яренко, А. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 43 по 62 из 77 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Обгрунтування методів оцінки привабливості зовнішніх ринків у міжнародному маркетингуЯренко, А. В.
дек-2016Обгрунтування моделі управління мотивацією персоналу в кібернетичних системахЯренко, А. В.; Раллє, Н. В.
2016Обгрунтування проблем оптимального стану складського господарства підприємстваЯренко, А. В.
2014Обгрунтування прогнозу розміру валового внутрішнього продукту математичними методами прогнозуванняЯренко, А. В.
2016Обгрунтування розробки асортиментного переліку товарівКалібабчук, О. В.; Яренко, А. В.
2013Обгрунтування та розробка системи показників маркетингового аудиту дистрибуціїЯренко, А. В.
2015Обгрунтування шляхів подолання системної кризи соціально-економічної сфери УкраїниЯренко, А. В.
2014Обгрунтування і моделювання системи контролінг-збуту при розподілі промислових товарівЯренко, А. В.
2014Обгрунтування і моделювання системи контролінг-збуту при розподілі промислових товарівЯренко, А. В.
2016Обгрунтування існування альтернативних рішень побудови маркетингових каналів розподілуБутенко, А. В.; Яренко, А. В.
2016Обґрунтування моделі управління мотивацією персоналу в кібернетичних системахЯренко, А. В.; Раллє, Н. В.
2015Обґрунтування та моделювання вибору оптимальних каналів розподілу посередницьких підприємствЯренко, А. В.; Коломієць, Г. І.
2016Оптимізація та моделювання асортиментної політики підприємстваЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2014Особливості просування товарів у сфері "Luxury"Яренко, А. В.; Глоба, Т. Л.
2016Партизанський маркетинг як інноваційна форма просування товаруСінілкіна, А. В.; Губенко, Л. Д.; Яренко, А. В.
2015Перспективи міжнародного маркетингу: особливості його прогнозуванняЯренко, А. В.; Вартова, М. В.
2015Перспективи розвитку ринку книговидавничої справи в УкраїніГлоба, Т. Л.; Яренко, А. В.; Геселева, Н. В.
2011Практичні аспекти використання інтернет-маркетингу в збутовій діяльності підприємствЯренко, А. В.
2014Прийоми McDonald's із використанням "злого" маркетингуЯренко, А. В.; Чех-Чеховська, Я. І.
2016Проблеми креативної реклами у сприйнятті суспільствомРамола, М.-К. П.; Яренко, А. В.