Просмотр собрания по группе - Авторы Яренко, А. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 65 по 84 из 87 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Партизанський маркетинг як інноваційна форма просування товаруСінілкіна, А. В.; Губенко, Л. Д.; Яренко, А. В.
2015Перспективи міжнародного маркетингу: особливості його прогнозуванняЯренко, А. В.; Вартова, М. В.
2015Перспективи розвитку ринку книговидавничої справи в УкраїніГлоба, Т. Л.; Яренко, А. В.; Геселева, Н. В.
2015Перспективи розвитку ринку книговидавничої справи в УкраїніЯренко, А. В.; Глоба, Т. Л.
2011Практичні аспекти використання інтернет-маркетингу в збутовій діяльності підприємствЯренко, А. В.
2014Прийоми McDonald's із використанням "злого" маркетингуЯренко, А. В.; Чех-Чеховська, Я. І.
2016Проблеми креативної реклами у сприйнятті суспільствомРамола, М.-К. П.; Яренко, А. В.
2016Проблеми оптимізації ассортименту продукції підприємстваЯренко, Г. О.; Яренко, А. В.
янв-2007Прогнозування та профілактика правопорушень на фондовому ринку України як умова його стабільностіАндрущенко, Ігор Григорович; Яренко, А. В.
2015Підвищення якості рівня набутих знань при використанні інформаційних задач управління маркетингомЯренко, А. В.
2014Рівень конкурентоспроможності вітчизняної продукції галузі легкої промисловості УкраїниЯренко, А. В.; Кондратьєва, Н. К.
2014Система якості освіти: надбання та ризики системи освіти на тлі нового Закону України "Про вищу освіту"Яренко, А. В.
2015Систематизація кількісних методів прогнозування кон'юнктури ринку в маркетингових дослідженняхЯренко, А. В.
2015Специфіка розвитку бренду в УкраїніЯренко, А. В.; Писанець, К. К.; Оркуша, Ю. В.
2016Специфічні особливості маркетингу в сфері послугКовальова, К. Л.; Яренко, А. В.
2016Стисла характеристика Marketing-mix та його еволюціяЯренко, А. В.
2015Стратегія бренду як парадигма маркетингу конкурентоспроможності брендуЯренко, А. В.; Бутенко, А. В.
2016Сутність та застосування стратегії низьких витрат на підприємствіДідик, Я. В.; Яренко, А. В.
2016Сучасні проблеми маркетингу: загальний погляд та концептуальний підхідЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2014Управління маркетинговими каналами розподілуЯренко, А. В.; Нагорнюк, Ю. В.