Просмотр собрания по группе - Авторы Яренко, А. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 78 по 92 из 92 < назад 
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Розвиток глобальної мережі із використанням Інтернет-рекламиЯренко, А. В.; Самойлова, А. Ю.
2014Рівень конкурентоспроможності вітчизняної продукції галузі легкої промисловості УкраїниЯренко, А. В.; Кондратьєва, Н. К.
2014Система якості освіти: надбання та ризики системи освіти на тлі нового Закону України "Про вищу освіту"Яренко, А. В.
2015Систематизація кількісних методів прогнозування кон'юнктури ринку в маркетингових дослідженняхЯренко, А. В.
2015Специфіка розвитку бренду в УкраїніЯренко, А. В.; Писанець, К. К.; Оркуша, Ю. В.
2016Специфічні особливості маркетингу в сфері послугКовальова, К. Л.; Яренко, А. В.
2016Стисла характеристика Marketing-mix та його еволюціяЯренко, А. В.
2015Стратегія бренду як парадигма маркетингу конкурентоспроможності брендуЯренко, А. В.; Бутенко, А. В.
2016Сутність та застосування стратегії низьких витрат на підприємствіДідик, Я. В.; Яренко, А. В.
2016Сучасні проблеми маркетингу: загальний погляд та концептуальний підхідЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2015Сучасні підходи до позиціонування товару на ринкуЯренко, А. В.; Шитько, А. В.
2014Управління маркетинговими каналами розподілуЯренко, А. В.; Нагорнюк, Ю. В.
2014Шляхи вдосконалення комунікаційної політики компанії "Сандора" на ринку соків УкраїниЯренко, А. В.; Луцюк, Н. А.
2016Як зробити маркетинг центром доходу підприємства?Новіков, Д. В.; Яренко, А. В.
2015Інформаційні задачі управління маркетингом в начальному процесі підготовки фахівців з маркетингуЯренко, А. В.