Browsing by Author Гудкова, Наталія Миколаївна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 17 of 17
Issue DateTitleAuthor(s)
2009Використання мультимедійних технологій у вивченні іноземних мовГудкова, Наталія Миколаївна
2019Застосування інтерактивних методів у навчанні студентів-нефілологів англійської та російської мов як іноземнихДворянчикова, Світлана Євгенівна; Гудкова, Наталія Миколаївна
2014Компетентністний підхід як основа у викладанні іноземної мови в контексті формування професіограми сучасного спеціаліста у немовному вищому навчальному закладіГудкова, Наталія Миколаївна
2008Культурна адаптація при перекладі текстів газетно-інформаційного стилюГудкова, Наталія Миколаївна
2017Культурно-ціннісні смисли англомовних рекламних текстів: концепт ЕксклюзивністьГудкова, Наталія Миколаївна
2020Лексичні трансформації при перекладі термінологічної лексики сфери дизайну та текстилюГудкова, Наталія Миколаївна
2016Модульне навчання у викладанні іноземної мови як один з інноваційних компонентів навчального процесу у вищому навчальному закладіГудкова, Наталія Миколаївна
2013Навчання діловому листуванню у рамках курсу «Business English» у технічному університетіГудкова, Наталія Миколаївна
2019Особливості перекладу технічної супровідної документаціїГудкова, Наталія Миколаївна
2014Особливості трансформації метафори при перекладі англомовного наукового тексту на українську мовуГудкова, Наталія Миколаївна
2017Педагогічний аспект лінгво-культурної адаптації іноземних студентів у мовному середовищі сучасної УкраїниГудкова, Наталія Миколаївна
Jun-2020Перспективність інформаційно-комп’ютерних технологій у викладанні іноземних мов: цифрові аборигени у цифровому суспільствіГудкова, Наталія Миколаївна
19-Sep-2012Становлення концепту "Ексклюзивність" у російському друкованому реклманому тексті XIX-XXI ст.Слухай, Наталія Віталіївна; Гудкова, Наталія Миколаївна
2010Структура фрейму «Ексклюзивна реклама» в дореволюційний період (на матеріалі текстів референтної групи «Парфумерія, косметика»)Гудкова, Наталія Миколаївна
2015Сутність комунікативно-когнітивного підходу до викладання іноземної мови фахового спрямування у вищому навчальному закладіГудкова, Наталія Миколаївна
2020Цифрова педагогіка: проблеми та перспективиГудкова, Наталія Миколаївна
2018Інноваційні методи викладання іноземних мов: мультимедійні технологіїГудкова, Наталія Миколаївна