Browsing by Author Хиневич, Р. В.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 14 of 14
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Дизайн-проектування виставкових стендів у сучасній дизайн-освітіОвчарек, В. Є.; Хиневич, Р. В.
2017Конструкції виставкових стендів як об’єкт студентського дизайн-проектуванняОвчарек, В. Є.; Хиневич, Р. В.
2019Корекція кольору як засіб покращення сприйняття фотографіїХиневич, Р. В.; Терешина, О. В.
2022Особливості викладання дисципліни "Перспектива та тіні" для студентів спеціальності "Дизайн"Прасол, С. І.; Хиневич, Р. В.; Ковальов, Ю. А.; Овчарек, В. Є.; Скляренко, В. О.
2019Особливості дизайн-проектування головних уборів з метою їх гармонійного сприйняттяКлопотівська, Я. М.; Винничук, М. С.; Хиневич, Р. В.
2019Особливості дизайну рекламних плакатів сучасних комп’ютерних ігорХиневич, Р. В.; Васильєва, О. С.; Жиденко, А. І.
2020Перспектива та тініПрасол, С. І.; Хиневич, Р. В.
2019Рекламний плакат як засіб графічного відображення комп'ютерної гриХиневич, Р. В.; Жиденко, А. І.
2018Реставрація старих фотографійХиневич, Р. В.; Степанович, Я. С.
2018Ретушування як спосіб покращення візуального сприйняття фотозображеньХиневич, Р. В.; Терешина, О. В.
2018Розробка класифікації різновидів плоского оздоблення одягу та текстильних виробівХиневич, Р. В.; Лазарчук, М. А.; Кулакова, М. О.
2017Соціальна реклама та особливості її створення за допомогою 3D візуалізаціїХиневич, Р. В.; Воропай, М. В.
2019Флет анімація в моушн-дизайні як спосіб візуалізації інформаціїХиневич, Р. В.; Довженко, І. Б.; Родіна, В. А.; Яворський, О. Л.; Ковальчук, О. В.
2018Як точка зйомки здатна повністю змінити архітектурну фотографіюХиневич, Р. В.; Потанін, С. Є.; Грицишин, О. В.