Просмотр собрания по группе - Тема target audience

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 38  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019A/B-тестування як ефективний інструмент цифрового маркетингуФедорченко, Андрій Васильович; Пономаренко, Ігор Віталійович
2022Art innovations and traditions in the comic styleKolisnyk, Oleksandra; Ostapenko, Olha; Berehovyi, Olexander
2023Development mechanism of the SMM-strategy for the company's product brandYevseitseva, Olena; Olshanska, Yana
мар-2020Features of YouTube marketing in modern conditionsChubukova, O.; Ponomarenko, Igor
2019How to create a brand for 3 steps? Building successful sales funnels in businessVyshnevska, Maryna; Sapian, A. S.
2019TikTok-маркетингПономаренко, Ігор Віталійович
2017Адаптація зарубіжного досвіду застосування івент-маркетингу в практиці вітчизняних підприємствКрахмальова, Н. А.; Гончаренко, І. М.
2019Аналіз ринку авіаперевезень в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович; Головачов, І. А.
ноя-2018Аналіз ринку мінеральних вод в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович
дек-2018Вдосконалення маркетингової стратегії ПрАТ "Моршинський завод мінеральних вод "Оскар"Пономаренко, Ігор Віталійович; Раллє, Н. В.
дек-2021Вдосконалення маркетингової стратегії функціонування підприємстваПономаренко, Ігор Віталійович; Сябро, Сергій Миколайович
2021Використання рекомендаційних систем для оптимізації маркетингової стратегії компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Битик, Олександр Борисович
2019Використання Інтернет-маркетингу для налагодження комунікацій з цільовою аудиторієюПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
2023Дослідницький дизайн на прикладі аналізу цільової аудиторії продуктуГальчинська, Ольга; Терещенко, Ганна; Калоянова, Биляна
2019Екосистема інтернет-маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Марчук, Валентин Владиславович
2018Исследование влияния ведической идеологии на формирование современного гардеробаКолосниченко, Елена; Кудрявцева, Надежда; Ющенко, Татьяна
2021Маркетинг соціальних мереж як інструмент просування брендівПономаренко, Ігор Віталійович; Мельник, М. О.
апр-2018Маркетинг у соціальних мережах як один з ключових інструментів цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2014Методика розробки програми маркетингових комунікацій підприємстваКудлай, В. С.
2019Основні способи збору електронних адрес клієнтів у рамках реалізації email-маркетингуФедорченко, Андрій Васильович; Пономаренко, Ігор Віталійович