Просмотр собрания по группе - Заголовки

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 11185 по 11204 из 24289 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Маркетингові дослідження в діяльності підприємстваЯренко, А. В.; Колодяжний, Є. О.
2023Маркетингові дослідження виведення нового товару на ринок сільськогосподарської продукціїВойтенко, О. А.; Жигалкевич, Ж. М.
2010Маркетингові дослідження використання штучних шкір на швейних підприємствах УкраїниБерезненко, М. П.; Ковальчук, С. В.; Петегерич, С. В.
2019Маркетингові дослідження на промислових ринкахХоменко, О. І.; Стужний, О. С.
2019Маркетингові дослідження ринку лікарських засобів для лікування діабету ІІ типуХаритоненко, Г. І.; Чернишенко, І. С.
2019Маркетингові дослідження ринку лікарських засобів на основі природних адаптогенівУдовенко, М. Б.; Тарасенко, Г. В.; Нікітіна, О. О.
2019Маркетингові дослідження ринку мінеральних вод в УкраїніХоменко, О. І.; Нікітович, В. В.
2018Маркетингові дослідження ринку рекрутингових послугОніщук, А. С.; Шкода, М. С.
2020Маркетингові дослідження ринку рентгеноконтрастних лікарських засобівПальчевська, Т. А.; Ражик, А. В.
2015Маркетингові дослідження споживацьких вподобань зернових пластівцівМардар, М. Р.; Зінченко, А. С.
2014Маркетингові дослідження тенденцій розвитку інноваційного сектору промисловості УкраїниКовшун, Н. Е.; Попко, О. В.
апр-2017Маркетингові дослідження у процесі удосконалення комплексу маркетингу підприємстваЄвсейцева, О. С.; Зінорук, Л. В.
2016Маркетингові дослідження у сфері освіти: економіко-організаційний аспектСкрипник, М. І.; Григоревська, О. О.
2017Маркетингові дослідження як невід'ємна частина бізнес-плануванняГеселева, Н. В.; Волковинська, П. С.
2016Маркетингові дослідження як інструмент прийняття управлінських рішеньКусик, М. І.; Бойко, О. В.
2019Маркетингові дослідження індивідуальних споживачівХоменко, О. І.; Тарасенко, Т. В.
2015Маркетингові дослідження: зміст, структура та етапи здійснення в сучасних умовах управлінняГвоздецька, І. В.; Прокопишена, О. М.
2016Маркетингові дослідження: необхідність чи зайві витрати?Медвєдєва, О. І.; Бойко, О. В.
2011Маркетингові комунікації на ринку кондитерських виробівУсик, С. П.
2021Маркетингові комунікації на ринку освітніх послуг в УкраїніКрахмальова, Н. А.; Крахмальова, Т. А.