Просмотр собрания по группе - Заголовки

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 11893 по 11912 из 24285 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Мистецтво і виклики сучасності: міжнародна діяльність митців України як спосіб боротьби проти війниКара-Васильєва, Тетяна; Луковська, Ольга; Пукоч, Войцєх
2020Мистецтво і дизайн в сучасному українському арт-просторіЩокіна, Олена
2015Мистецька рефлексія моделі сакрального верху вертикальної структури обрядового строю в контексті художньої культури України XXI ст.Черниш, М. О.
2022Мистецькі практики в культурологічній освітіШабанова, Ю. О.
2016Мистецькі підходи до розуміння соціальних проблем в контексті діалогу культур України та ІспаніїГарсіа Лаос, Карлос; Дубрівна, А. П.
мая-2023Мистецькі течії як творче джерело в колекціях дизайнерів одягуЧеловська, Л. О.; Пашкевич, К. Л.; Герасименко, О. Д.
2022Митні органи як суб’єкти адміністрування митних платежівВозний, М. В.
13-янв-2023Митні платежі як системоутворювальні категорії митного законодавства України та Європейського СоюзуОніщик, Юрій Віталійович
2022Митці сьогодення та унікальність їхньої стилістикиПостоєнко, М. О.; Дзикович, Тетяна Анатоліївна
2017Михайло Грушевський - видатний політичний та громадський діячЧерняк, Д. С.; Сторожук, В. В.
2012Михайло Грушевський про національно-державне будівництво Центральної Ради та формування системи народоправства й демократії в УНРПроданюк, Ф. М.
2021Михайло Грушевський – один із велетнів української культури, видатний вчений, державний та громадсько-політичний діячПроданюк, Ф. М.; Онищук, Є.
2014Многокритериальная оптимизация в задачах формировиния кожевенных и меховых материаловСангинова, Ольга Викторовна; Данилкович, А. Г.; Брановицкая, Слава Викторовна
2014Многоликость мирового экономического кризисаМельник, А. А.
2014Мобільна версія сайту як сучасна складова Інтернет-маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Печура, А. М.
2016Мобільна реклама – дієвий інструмент мобільного маркетингуОлійник, О. С.; Євсейцева, О. С.
2017Мобільний дистанційний моніторинг довкілля об'єктів енергетикиБабак, В. П.
2023Мобільний додаток з використанням UI/UX дизайну засобами мультимедійного дизайну у програмі FigmaКороль, Анатолій; Ходзінська, Яна
2017Мобільний маркетинг як невід’ємна частина директ-маркетингуЄвсейцева, О. С.; Богомоленко, А. В.
2021Мобільні додатки для вивчення української мови як іноземноїЮган, Н. Л.