Просмотр собрания по группе - Заголовки

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 18873 по 18892 из 24247 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Роль підприємницьких струкур у розвитку економіки УкраїниШацька, Зорина Ярославівна; Шацька, М. С.
2018Роль підприємницької діяльності в розвитку економікиКрахмальова, Н. А.; Позняк, Т. О.
2018Роль підприємницької діяльності в розвитку економікиМягких, І. М.; Сірченко, К. О.
мар-2023Роль Ради бізнес-омбудсмена при вирішенні митних спорівОніщик, Юрій Віталійович
2016Роль реклами в комерційній діяльностіПроценко, В. О.; Євсейцева, О. С.
2019Роль реклами в підвищенні конкурентоздатності товарівБорецька, Н. П.; Бойко, Я. В.
2016Роль розмовного клубу у підготовці студентів до міжкультурного спілкування в умовах глобалізаціїВишневська, Марина Олександрівна
2009Роль рослинних барвників у формуванні екологічної безпечності інтер'єрного текстилюПушкар, Г. О.; Семак, Б. Б.
2010Роль рослинної технічної сировини в екологізації технології виробництва та асортименту одягових і декоративних тканинСемак, Б. Б.; Коваленко, М. А.
мар-2019Роль самоконтролю та самооцінки у вивченні іноземної мови фахового спрямуванняАбсалямова, Я. В.
апр-2018Роль самоконтролю та самооцінки у процесі професійної самореалізації фахівцяАбсалямова, Я. В.
апр-2021Роль самостоятельной работы студентов нелингвистических специальностей в обучении иностранных языковКорнеева, Ирина Александровна; Яводчак, Галина Викторовна
2012Роль силіконів у формуванні асортименту та якості одягових текстильних матеріалівГалик, І. С.; Семак, Б. Д.
2016Роль систем масового обслуговування у підвищенні якості обслуговування клієнтів супермаркетівГеселева, Н. В.; Писанець, К. К.; Євдоченко, В. А.
2018Роль систем наукової і науково-технічної діяльності у розвитку бізнес-процесів закладів вищої освітиЖук, Л. В.
2010Роль системи управління витратами в забезпеченні ефективності функціонування підприємстваГречан, А. П.; Радіонова, Наталія Йосипівна
2016Роль слоганів у формуванні брендівКравченко, В. О.; Зимбалевська, Ю. В.
2016Роль соціальних мереж у сучасному маркетингуЗинорук, Л. В.; Мурована, Л. В.
2019Роль соціальних чинників у розвитку української мови в освітньому процесіДзира, Іван Ярославович; Корякіна, А. А.
2018Роль соціально-гуманітарних наук в сучасному суспільствіЧерняк, Д. С.