Просмотр собрания по группе - Заголовки

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 746 по 765 из 24285 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Digital approach to studying of sign language movements in order to improve clothing designSadretdinova, Nataliya; Kyosev, Yordan; Yatsenko, Maryna
2023Digital competences of the master's level graduates in marketingZymbalevska, Yuliia
янв-2022Digital data as a key source for the development of smart citiesAntokhov, Vadym; Roienko, L. V.
2020Digital drawing toolsКорнєєва, І. О.; Недзельська, Олександра Олегівна
2023Digital education model, digital literacyMaharramova, V. E.; Aliyeva, G. C.
2022Digital filter from differences exponential moving averagesBlokhin, O.
2023Digital inclusion: financial and marketing aspectsKrysovatyy, A. I.; Desyatnyuk, O. M.; Ptashchenko, O. V.
2022Digital management tehnologies in the condition of sustanable developmentShikovets, Catherine; Kvita, Halyna; Bebko, S.
дек-2020Digital marketing tools in the communication policyLaguta, K. O.; Bilovodska, O. A.
31-июл-2020Digital marketing: background, essence, managementYankovets, T. M.; Vyshnevska, Maryna
2014"Digital PR" як засіб комунікаціїПодольна, В. В.; Ярошенко, В. В.
2019Digital Re-Evolution: Learning to be Human at Contemporary SocietySakun, Aita; Mordous, Irina
фев-2022Digital technologies for inclusive educationAkhbash, Anastasia; Kugai, Kseniia
2022Digital textile printingMărghidan, Ecaterina; Vieriu, Mădălina; Loghin, Raluca Simona
окт-2022Digital tools for the development of the hospitality and tourism industry in the context of a digitized economyVerhun, Antonina; Buntova, Nataliya; Boretska, Nataliya; Borysova, Oksana; Shevchuk, Serhii
18-авг-2023Digital trade in global marketsShevchenko, Iryna; Rusina, Yuliia; Filipishyna, Liliya; Marushchak, Svitlana; Pustovoit, Oleh
2017Digital маркетинг - тенденции в современном миреШуклина, В. В.; Горб, В. А.
2022Digital-marketing as a modern tool for promotion of goods and services in social networksYevseitseva, Olena; Liulchak, Z.; Semenda, O.; Järvis, M.; Ponomarenko, Igor
2017Digital-marketing в сучасних умовахКарпенко, Н. В.; Куценко, Є. О.
2021Digital-аудит як імператив виходу України з COVID-кризи та інструмент підвищення конкурентоздатності державиГодухін, Гліб Ігорович; Мельник, А. О.