Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10027
Название: Маркетингова діяльність як складова у системі забезпечення конкурентоспроможності підприємств АПК
Авторы: Лавренюк, О. І.
Дата публикации: 2017
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Лавренюк О. І. Маркетингова діяльність як складова у системі забезпечення конкурентоспроможності підприємств АПК / О. І. Лавренюк // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 26.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10027
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU2017_P026.pdf151,9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.