Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ) : [873] Collection home page

Logo

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 873
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Чотирикутник знань як основа інтеграційного розвитку підприємництваГанущак-Єфіменко, Л. М.; Пруднікова, Н. В.
2019Інтеграційні процеси як основа для колаборації освіти, науки, бізнесу та владиНіфатова, О. М.; Сінілкіна, А. В.
2019Організаційні та інформаційні інструменти активізації інноваційної діяльностіГанущак-Єфіменко, Л. М.; Панчук, М. О.
2019Детермінанти стратегічного управління інноваційним розвитком підприємництваШкода, М. С.; Левицька, Д. Р.
2019Особливості реалізації митної логістики в УкраїніЩербак, В. Г.; Дудорова, Т. Ю.
2019Брендинг, як напрям інноваційного розвитку підприємстваДудко, П. М.; Григорець, Л.
2019Concept of management and formation of financial potential of cluster unionsPuzyrova, P.
2019Cluster fundamentals for the development of integrated business structuresDudko, P.
2019Creation of interactive platform for ATO veterans of entrepreneurship trainingShkoda, M.; Pečiūrienė, A.
2019Creation of an integrated open coworking center for innovation entrepreneurship in higher education institutionsGoncharenko, I.; Išoraitė, M.
2019Modeling of the organization of interaction of participants of the management process of cluster cooperation developmentKrakhmalova, N.; Krakhmalova, T.; Kozlovskij, V.
2019Cluster enterprises as interactive form for implementation of business ideas with socially important population representationsGryshchenko, I.; Ganushchak-Yefimenko, L.; Shcherbak, V.
2019Development of small and medium enterprises among participants of OJFs and IDPsNifatova, O.; Turcinskaite-Balciuniene, A.
2019Innovative technologies as a factor of increasing the competitiveness of hotel and restaurant enterprisesDovbush, V.
2016Ensuring the effectiveness of management decisions in higher education: methodical approachesMorgulets, O.
2016Methodical approach to the definition of HoReCa brand efficiencyNifatova, O.
2016Modernization of quality management system of higher education institutionsShevchenko, O.
2016Evaluating the effectiveness of the use of integrated organizational structures of exhibition marketing as a factor of hotel and restaurant business developmentKrakhmalova, N.
2016Open innovations as a tool of restaurant business effective activityShcherbak, V.
2016Methods effectiveness evaluation of investment projects of innovation in public-private partnershipShkoda, M.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 873