Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10126
Название: Методичні аспекти оцінки ефективності маркетингової стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства
Авторы: Болдовська, К. П.
Андрєєва, Д. В.
Зам’ятіна, Є. Ж.
Дата публикации: 2017
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Болдовська К. П. Методичні аспекти оцінки ефективності маркетингової стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства / К. П. Болдовська, Д. В. Андрєєва, Є. Ж. Зам’ятіна // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 58.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10126
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU2017_P058.pdf151,52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.