Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1014
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorИвасенко, Мария Валентиновна-
dc.date.accessioned2016-02-23T09:06:34Z-
dc.date.available2016-02-23T09:06:34Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationFashion-тренды: прогнозирование, как инструмент для бизнеса / М. В. Ивасенко // Ukrainian Fashion Academy. - 2015.- №2. - С. 36-39uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1014-
dc.description.abstractВ статье рассмотрены основные аспекты процесса прогнозирования моды: приведена основная терминология трендообразования, описаны этапы распространения трендов, специфика процесса собрания данных и анализа информация для формирования прогнозовuk
dc.language.isoru_RUuk
dc.subjectfashion-трендыuk
dc.subjectпрогнозированиеuk
dc.titleFashion-тренды: прогнозирование, как инструмент для бизнесаuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionГуманітарні наукиuk
local.sourceUkrainian Fashion Academyuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра ергономіки і дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра моди та стилю (МС)
Кафедра технології моди (ТМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
М.Ивасенко-UFA-зима-15-16.pdf1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.