Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10196
Название: Оптимізація маркетингової стратегії продукту на підприємстві
Авторы: Бойчук, І. В.
Чужба, В. Є.
Дата публикации: 2017
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Чужба В. Є. Оптимізація маркетингової стратегії продукту на підприємстві / В. Є. Чужба ; наук. кер. І. В. Бойчук // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 92.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10196
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU2017_P092.pdf152,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.