Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10288
Название: Теоретичні та методологічні аспекти розвитку вищої освіти
Другие названия: Теоретические и методологические аспекты развития высшего образования
Theoretical and methodological aspects higher education development
Авторы: Бугас, Валерій Васильович
Бугас, Василь Валерійович
Ключевые слова: інтернаціоналізація освіти
глобалізація
фундаментальний конфлікт
конкурентоспроможність
рейтингування
интернационализация образования
глобализация
фундаментальный конфликт
конкурентоспособность
рейтингование
internationalization of education
globalization
fundamental conflict
competitiveness
rating
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Бугас В. В. Теоретичні та методологічні аспекти розвитку вищої освіти / В. В. Бугас, В. В. Бугас // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2018. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України : матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (5 жовтня 2018 р., м. Київ). - С. 181-186.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки
Краткий осмотр (реферат): Визначення основних напрямів, пріоритетів, завдань і механізмів реалізації розвитку економіки, заснованої на знаннях, є предметом гострих наукових дискусій, що викликає необхідність уточнення теоретичних та історично-методологічних підходів до дослідження процесів освітнього виробництва і освітнього продукту як найважливіших складових цілей і змісту модернізації української освіти.
Определение основных направлений, приоритетов, задач и механизмов реализации развития экономики, основанной на знаниях, является предметом острых научных дискуссий, вызывает необходимость уточнения теоретических и историко-методологических подходов к исследованию процессов образовательного производства и образовательного продукта как важнейших составляющих целей и содержания модернизации украинского образования.
Determination of the main directions, priorities, tasks and mechanisms for realizing the development of knowledge-based economics is the subject of sharp scientific discussions, which necessitates clarification of theoretical and historical methodological approaches to the study of the processes of educational production and educational product as the most important components of the goals and content of the modernization of Ukrainian education.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10288
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економіки та сфери обслуговування
Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
ISSN: 2413-0117
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
EOEMIR2018_P181-186.pdf227,19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.