Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10466
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкляренко, Валерій-
dc.date.accessioned2018-11-19T20:46:35Z-
dc.date.available2018-11-19T20:46:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСкляренко В. Соціальна реклама захисту тварин. Основні тенденції / В. Скляренко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (20 квітня 2018 р., м. Київ) : у 2-х т. – Київ : КНУТД, 2018. – Т. 2. – С. 80-82.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10466-
dc.description.abstractНадано результати аналізу сучасних зразків дизайну соціальної реклами, присвяченої захисту диких та домашніх тварин, птахів, мешканців морів та океанів відомих рекламних брендів. Метою роботи стало визначення принципів створення соціальної реклами з різними креативними підходами. В ході аналізу визначені чинники, які використовувалися для розкриття конкретної проблеми. На основі дослідження розроблена класифікація тематичних напрямків в дизайні цього типу соціальної реклами.uk
dc.description.abstractThe results of analysis of modern standards of design of the social advertising, devoted defence of wild and home zoons, poultries etc. in the world of the known brands are given. A purpose was become by determination of principles of creation of the social advertising from differences by creative approaches thee steps of analysis certainly list of factors, what used for opening of concrete problem. On the basis of the detailed research of the given standards of the social advertising on a theme to defence of zoons the developed classification thematic directions of this design.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectсоціальна рекламаuk
dc.subjectзахист тваринuk
dc.subjectкласифікаціяuk
dc.subjectкритеріїuk
dc.subjectрекламні брендиuk
dc.subjectdesignuk
dc.subjectsocial advertisinguk
dc.subjectphotographicuk
dc.subjectdrawn compositionsuk
dc.subjectdefence of zoonsuk
dc.subjectvisualuk
dc.subjectverbal elementsuk
dc.titleСоціальна реклама захисту тварин. Основні тенденціїuk
dc.title.alternativeSocial advertising of defence of zoons. Basic tendenciesuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorSklyarenko, V.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-04-20-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайнуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнформаційні технології візуалізації у дизайніuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2018_V2_P080-082.pdf234,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.