Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1060
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельниченко, С. Ю.uk
dc.date.accessioned2016-03-04T10:50:04Z-
dc.date.available2016-03-04T10:50:04Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationМельниченко С. Ю. Шляхи вдосконалення маркетингової діяльності на ринку овочевої продукції [Електронний ресурс] / С. Ю. Мельниченко // Технології та дизайн. - 2014. - № 4 (13). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_4_15.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1060-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_4_15
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості сучасного стану українського ринку овочевої продукції. Визначено основи розвитку галузі овочівництва та факторів, які впливають на цей розвиток. Визначено пріоритети підвищення конкурентоспроможності галузі овочівництва. Проаналізована маркетингова діяльність підприємства ГК «Верес», як одного з найпотужніших виробників овочевої продукції в Україні.uk
dc.description.abstractВ статье исследованы особенности современного состояния украинского рынка овощной продукции. Определены основы развития отрасли овощеводства и факторов, влияющих на это развитие. Определены приоритеты повышения конкурентоспособности отрасли овощеводства. Проанализирована маркетинговая деятельность предприятия ГК «Верес», как одного из крупнейших производителей овощной продукции в Украине.ru
dc.description.abstractThe article studied the peculiarities of the modern state of Ukrainian market of vegetable production. Established the basis of the industrial development of vegetable production and the factors influencing this development. Priorities of the increasing competitiveness of the industry Horticulture. Analyzed the marketing activities of the company «Veres», as one of the largest manufacturers of vegetable products in Ukraine.en
dc.languageuk
dc.subjectmarket vegetable productionen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectenterprise marketing activitiesen
dc.subjecteconomic efficiencyen
dc.subjectрынок овощной продукцииru
dc.subjectмаркетингru
dc.subjectмаркетинговая деятельность предприятияru
dc.subjectэкономическая эффективностьru
dc.subjectринок овочевої продукціїuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингова діяльність підприємстваuk
dc.subjectекономічна ефективністьuk
dc.titleШляхи вдосконалення маркетингової діяльності на ринку овочевої продукціїuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorMelnychenko, S. Y.en
local.contributor.altauthorМельниченко, С. Ю.ru
local.subject.sectionЕкономікаuk
local.sourceТехнології та дизайнuk
local.source.number№ 4 (13)uk
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2014_N4_15.pdf159,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.