Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1080
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОгнєва, А. Ю.uk
dc.contributor.authorЛабурцева, О. І.uk
dc.date.accessioned2016-03-04T11:11:46Z-
dc.date.available2016-03-04T11:11:46Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationОгнєва А. Ю. Концепція життєвого циклу товару в управлінні ТМ «Valenta» [Електронний ресурс] / А. Ю. Огнєва, О. І. Лабурцева // Технології та дизайн. - 2014. - № 3 (12). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_3_18.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1080-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_3_18
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості перебігу життєвого циклу товару на ринку шкіряних мобільних аксесуарів. Розкрито зміст процесу адаптації управління маркетинговою діяльністю компанії «Valenta» до особливостей етапів життєвого циклу та обґрунтовано перспективи переходу до чергового етапу.uk
dc.description.abstractВ статье исследованы особенности протекания жизненного цикла товара на рынке кожаных мобильных аксессуаров. Раскрыто содержание процесса адаптации управления маркетинговой деятельностью компании «Valenta» к особенностям этапов жизненного цикла и обоснованы перспективы перехода к очередному этапу.ru
dc.description.abstractIn the article the particular qualities of product life cycle progression at the leather mobile accessories market are investigated. The content of the process of marketing activity company «Valenta» management adaptation to the particular qualities of life cycle stages is revealed and the perspectives of shift to the next stage are grounded.en
dc.languageuk
dc.subjectproduct life cycle concepten
dc.subjectleather mobile accessories marketen
dc.subjectcombining of productive recoursesen
dc.subjectmarketing activity managementen
dc.subjectконцепция жизненного цикла товараru
dc.subjectрынок кожаных мобильных аксессуаровru
dc.subjectкомбинирование производственных ресурсовru
dc.subjectуправление маркетинговой деятельностьюru
dc.subjectконцепція життєвого циклу товаруuk
dc.subjectринок шкіряних мобільних аксесуарівuk
dc.subjectкомбінування виробничих ресурсівuk
dc.subjectуправління маркетинговою діяльністюuk
dc.titleКонцепція життєвого циклу товару в управлінні ТМ «Valenta»uk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorOgneva, A. Y.en
local.contributor.altauthorLaburtseva, О. І.en
local.contributor.altauthorОгневая, А. Ю.ru
local.contributor.altauthorЛабурцева, Е. И.ru
local.subject.sectionЕкономікаuk
local.sourceТехнології та дизайнuk
local.source.number№ 3 (12)uk
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2014_N3_18.pdf168,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.