Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10827
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKhaustova, Yevheniia-
dc.contributor.authorKugai, Kseniia-
dc.date.accessioned2018-12-09T15:08:35Z-
dc.date.available2018-12-09T15:08:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationKhaustova Y. B. Intellectual capital concept and its components for higher education institution / Y. B. Khaustova, К. B. Kugai // Trends and mechanisms providing economic security of European education under the conditions of globalization : collective scientific monograph / under the editing І. М. Gryshchenko, І. О. Тarasenko, А. О. Kasych, M. I. Skrypnyk. – Agharta Science Publishing House, Szczecin, Poland, 2018. – Р. 100-107.uk
dc.identifier.isbn978-83-951945-0-4uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10827-
dc.description.abstractThe article deals with conceptual connection between the notions of "intellectual capital and potential", "intellectual resource and asset", "human capital and potential", "organizational capacity and capital", "structural capital", "consumer capital". An intellectual capital of a higher education institution within the framework of sociological concept is defined. Proposals on the distribution of intellectual holdings for assets and resources, as well as their classification according to intellectual capital components, have been drafted. This will determine the procedure of regulating the issues of an intellectual property right.uk
dc.description.abstractВстановлено концептуальний зв’язок між поняттями «інтелектуальний капітал та потенціал», «інтелектуальний ресурс та актив», «людський капітал та потенціал», «організаційний потенціал та капітал», «структурний капітал», «клієнтський капітал», визначено інтелектуальний капітал вищого навчального закладу в рамках соціологічної концепції. Розроблено пропозиції щодо розподілу інтелектуальних авуарів на активи та ресурси, а також класифікацію їх за складовими інтелектуального капіталу, що у подальшому визначає порядок регулювання питань права на інтелектуальну власність.uk
dc.description.abstractУстановлена концептуальная связь между понятиями «интеллектуальный капитал и потенциал», «интеллектуальный ресурс и актив», «человеческий капитал и потенциал», «организационный потенциал и капитал», «структурный капитал», «клиентский капитал», определен интеллектуальный капитал высшего учебного заведения в рамках социологической концепции. Разработаны предложения по распределению интеллектуальных авуаров на активы и ресурсы, а также классификацию их по составляющим интеллектуального капитала, что в дальнейшем определяет порядок регулирования вопросов права на интеллектуальную собственность.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectintellectual capitaluk
dc.subjectintellectual potentialuk
dc.subjectassetsuk
dc.subjecthuman capitaluk
dc.subjecthuman potentialuk
dc.subjectintellectual resourceuk
dc.titleIntellectual capital concept and its components for higher education institutionuk
dc.title.alternativeПоняття інтелектуального капіталу та його складові для вищого навчального закладуuk
dc.title.alternativeПонятие интеллектуального капитала и его складовые для высшего учебного заведенияuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorХаустова, Євгенія Борисівна-
local.contributor.altauthorКугай, Ксенія Борисівна-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceTrends and mechanisms providing economic security of European education under the conditions of globalizationuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceЗарубіжні виданняuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.subject.departmentКафедра обліку і аудитуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Intellectual_capital.pdf384,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.